Collectible Minifigures Series 15

Har dukket opp bilde av den nå:

Her var det mye squee-verdig… Skunk, gris, svøpet baby OG Pan. Gimme!

Å herre min hatt for non flotte figurer vi får i serie 15 :smiley: :smiley: :smiley:
baby, mopp, krykker, fløyte og stinkdyr :smiley: :smiley: :smiley:

Vet vi noe om når denne kommer enda?

Januar, etter hva jeg leste et sted (Eurobricks, tror jeg)…

Argor og jeg har kommet fram til at vi vil ha nesten alle figurene i serien! :smiley: Så det er fare for at det blir kjøpt en del av den serien :mrgreen:

Jau! Vi kom fram til at det er bare tre figurer vi ikke ønsker oss… :slight_smile:

Det er ikke nok med et sett her i huset - spesielt siden Sjanten skal ha et sett til “utstilling”…

En serie over snittet vil jeg si :wink:

Spesielt dyra drar opp snittet for min del :smiley:

Trenger en eske. Eller en masse tid med klemming i butikken :smiley:

Søren, også jeg som for tiden har LEGO-innkjøpspause etter jubileumsturen a gitt… :open_mouth:
Er jo noen passe uinteressante her: Romkriger-varianten på bakerste rekke m/ vinger og lasersverd (har aldri vært fan av denne typen minifigs) samt wrestler’n, ballerinaen og den orientalske krigeren m/ 2 sverd… -men resten a gitt; sinnsykt mye kult her!! :slight_smile:

Mine 5 favoritter:
Dyrepasser m/ skunk, bonde m/ gris, haifyren (left shark?), indianer-dame m/ baby og ulykkesfuglen (knall T-shirt)!

Fløyta mi !!! Den såg eg ikkje til å begynne med :slight_smile:

Skulle bare ønske det var en skikkelig fløyte i stedet for en 3L Bar med trykk, men bedre enn slangetemmeren i Serie 13 i det minste. Uansett mye snacks her, så det blir vel en eske av denne også. :smiley:

Og review ute

eurobricks.com/forum/index.p … pic=117577

Noen som vet når vi kan bestille esker av disse?

For de som er medlemmer, så har jeg oppdatert tråden under spesielle tilbud :slight_smile:
(Medlemmer kjøper eske til spesial pris)

Mvh
Vegard

Mange flotte figurer denne gang.
Som samler så burde jeg ha en serie av de. Men ellers så ligger jo astronauten ganske høyt i kurs på grunn av flagget:

Dronningen passer jo veldig bra til kongen fra tidligere.

Noen som har sett disse i butikken enda?

De hadde flere esker av disse på TRU her i England. I tillegg hadde de rikelig med serie 14 og 13.

Ingen i butikker i Norge enda?