CMJS' utstilling på Storo, 28. - 29. mars

Vi har fått forespørsel fra Christiania Modell Jernbane Selskab om vi ønsker å stille på en utstilling 28 - 29 Mars, på Storo ved Grefsen stasjon. Etter det vi forstår er ikke datoen endelig satt, men de ønsker en snarlig tilbakemelding på om det er interesse for å være med. Selv kan jeg være med på fredag og lørdag, samt søndag og mandag tidlig. Andre?

Er det bare med tog eller kan vi også ha en (liten) layout med castle?

Jeg kan være med, har ikke noen tog å stille ut, men burde kunne få til noe annet. (hus, kjøretøyer, (monorail? :laughing:))

Jeg kan ikke den helgen, men gjerne en annen helg! Kan gjerne låne ut noen tog! :smiley: Monorail? :confused: Hva er det? :mrgreen: Det er helt sikkert mulig å stille med “castle”-byggverk. Foreslår at det kanskje integreres i en felles Brikkelauget-layout.

Jeg regner med at jeg kan stille med noe til bymiljøet rundt togbanen.

ÅÅÅÅ!! :open_mouth: Dit kunne jeg godt tenkt meg å dra…

…spørs om pappa blir med på det…

:smiley:

Har du hørt noe mer om dette?
Jeg har lyst å stille ut med en castle layout som blir omtrent 75x75+ knotter. Den kan kanskje kombineres med city layouten.

Jeg er på fjellet den helga, men fant litt info på CMJS’ hjemmeside. Ser ut til at datoen er endelig.

Nå vet jeg at jeg skal dit, hvem kan jeg forvente å se? :slight_smile:

Det ser ut til at jeg, Quarryman og DNL vil bli å treffe. Så sant vi ikke har noen etternølere der ute?

Skal ta meg en tur opp på søndag 29 mars med min kompis+hans sønn,gleder meg til å se legotog / modeltog !.
:smiley: