Classic Space til salgs

Etter et heldig kjøp på finn fikk jeg et lass med deler til Classic Space sett og etterpå har det blitt litt jobb både med vask, sortering og bestilling av nye deler for å få alle settene helt komplett og i god stand igjen. Classic Space er ikke helt min greie, selv om det har vært et utrolig morsomt univers å dykke inn i. “Play-value” på disse gamle settene er helt enestående. Men for min del er det allikevel tog som gjelder i det store og det hele, så derfor selger jeg de. Jeg har lagt ved bilder av de faktiske settene under, og ved eventuelle mangler så står det i beskrivelsen under. Ingen av settene mangler noen deler, og ingen av settene har instruksjoner. Generelt så er settene i god stand. Dersom noen ønsker å kjøpe flere sett så kan jeg gi litt rabatt, send meg melding på forumet, eller på e-post (hen.solberg@gmail.com) dersom du er interesssert.

[set]306[/set] - 190 kr - SOLGT
To plater i god stand.

[set]897[/set] - 65 kr - SOLGT
Torso-trykk er ganske fadet på begge figurene.

[set]918[/set] - 300 kr - SOLGT
Gull er borte fra torso-trykk. Ellers er alle trykte elementer med fin farge. Trans-yellow deler ikke som nye, men kun med små riper.

[set]928[/set] - 1000 kr - SOLGT
Alle trykte elementer i glimrende stand. Antenne komplett. Trans-yellow deler ikke som nye, men kun med små riper.


[set]6870[/set] - 50 kr - SOLGT
Gull mangler på torso-trykk. Trykk på slope-kloss i flott stand.

[set]6880[/set] - 100 kr - SOLGT
Glimrende stand!

[set]6927[/set] - 250 kr - SOLGT
Gull mangler på et torso-trykk, delvis borte på andre torso. Andre trykte deler i flott stand.

[set]6930[/set] - 300 kr - SOLGT
I flott stand, eneste mangel er gull på en av torsoene.

[set]6950[/set] - 350 kr - SOLGT
I glimrende stand!

[set]6970[/set] - 750 kr - SOLGT
I flott stand. Antenne mangler en utstikker og et torso-trykk er ganske fadet. Resten av trykte elementer i flott stand.


Diverse Classic Space deler - 150 kr - SOLGT
Diverse Classic Space deler, blant annet tre torsoer, et par trans-yellow klosser, noen trykte elementer og en del grått og blått.



Oooh, nostalgitripp -mange fine sett fra barndommen her…
Flotte bilder! :slight_smile:

Hvis du ikke blir kvitt en eller flere av settene med månekrater-baseplates (pluss evt. landingsstripe-BP’ene) og du ønsker å selge de løst, gi lyd fra deg, så kan det være at jeg er interessert. :slight_smile:

Mye godsaker for oss som samler Classic Space. [set]6970[/set] Hadde vært av interesse, hvis ikke jeg allerede hadde bestilt det på Bricklink.
Har lagt inn ønske på noen av disse.

Alle settene er nå solgt.

OOH, nostalgi
Var for sent ute her, ja :unamused:

Ja, det gitt litt unna her, hadde kanskje vært mulig å få mer for dette enn jeg fikk, har fått en del henvendelser etter det ble solgt.
Men, vel så fint som at jeg nå har litt mer kronasjer til å benytte på mine temaer, så er det en ivrig AFOL som har fått seg noen fine sett til en hyggelig pris.