Classic Space Alpha One

Her er noen bilder tatt i farta av Spacebasen som den vil fremstå på Build The Change i Tromsø. Lyskastere er montert og motorisert antenne er det også blitt. Den vokste helt ut av proporsjoner, men men det får så være :mrgreen:
Skal demontere den og transportere den til Nordnorsk Vitensenter lørdags formiddag.

https://www.flickr.com/photos/127461753@N08/sets/72157648076840175/

stiligt, og enormt. Bare å si de to orda. Virkelig Imponerende

Steinar

Ble kjempe bra det der, masse liv på den rombasen. Med besøk i fra både Futuron og M-tron så jeg.
Det blir blanding hos meg også men langt nær den størrelsen på basen :frowning:

M-Tron gutta er blitt kalt inn for å undersøke “Hulen” under antenna…:slight_smile: Dessuten så er det tre “Romtullinger” fra Brikkelauget på omvisning…(Kan det være Kjellisbjellis, Mrfuture, og Cowboygibson??) :wink: De har også væpnet vakt med seg rundt, for Classic Space astronautene stoler ikke på sivilister…

:laughing:
Klart vi måtte ta oss en tur! Ekstra sikkerhet ingen hindring.
Sitter på noen Brikkelauget overkropper. Har tenkt å finne på noe med en eller flere, tror de dukker opp i byen i stede her. Kanskje en forviller seg ut i verdensrommet.

Takk for det…hyggelig tilbakemelding :slight_smile:

Bra saker! Digg med store classic space layouts!

Bør vel snart få ut fingeren og bygge noe CS jeg også…

Fantastisk! Likte spesielt de lysmastene :slight_smile:

Jeg bare må si at å se basen med egne øyne er noe helt annet enn å se bildene. På bildene ser man en fantastisk månebase med masse romskip.
Men med egne øyne så kan du gå rundt modellene og se alle detaljene og historiene/scenariene som han har lagt inn i layoutet. Og basen er bare helt utrolig ekstraordinær og full av liv :slight_smile:
De lysene er helt fantastiske også. De er nesten litt FOR sterke. Men de vises veldig godt selv med fullt lys i rommet.

Jeg skal ta litt bilder til uka når vi har fått litt mer liv i utstillinga.
Kommer blant annet ett togspor rundt hele basen hvor Benny skal suse rundt med sitt tog.

Her var det mye fint!

Her er en liten video av basen:
[youtube]77F6IPADVmo[/youtube]