City University (TH mod)

Nå har jeg endelig fått slanket det droget av et rådhus, resultatet er pga. ymse hendelser* blitt Magneto’s School for Wicked Youngsters. Bygningen har nå en grunnflate på 24x24 knotter, er delt i to loddrett og (hvis jeg har telt riktig) omtrent to klosser lavere til toppen av tårnet. Interiøret er foreløpig litt sammenrasket og halvferdig, bl.a. trengs det benker til kjemisalen, bøker til biblioteket og jeg tror rektor stemmer for å slenge ut det konferansebordet.

[attachment=0]City-University.jpg[/attachment]*Det begynte med at Magneto sparket ut ordføreren etter å ha manipulert stemmemaskinene grundig nok til å gi ham valgseieren med tilbakevirkende kraft, noe som viste seg å være hevn etter at vaktmesteren hadde rappa yndlings-sveveplata hans for å bruke til stolunderstell (“Vi manglet bare en”). Som om ikke det var nok måtte ordføreren (som var den mest opplagte kandidaten for rektorstillingen) kort etter gå av for å unngå plagsom oppmerksomhet rundt det som ble mest kjent som “pandagate”-affæren, dermed ble det enklest å gi Magneto jobben siden han allerede satt i stolen.

Håhåi, dritkul skole detta her, artig (og gjennomført) interiør! Og en artig backstory i tillegg :smiley:

Er det mulig å få se noen flere bilder av innsiden (flere vinkler / nærbilder)?
Lurer litt på høyresiden av bygget (inni), er det noe trapp her? Ser jo noe rekkverk der, men…

Er vel bare heisen? Blir vel kanskje branntrapp utvendig?

(Vaktmestere har det med å årne sæh.)

Stilig!

De rekkverkgreiene er det som er igjen av lyssjakten fra originalen, sånn at det kommer lys fra takvinduet ned til forelesningssalen. Dette funket sikkert utmerket helt til dinoskjelettet ble innstallert, nå får man vel bare et gløtt av himmelen fra de bakerste setene. Det er ingen skikkelig trapp opp til astronomiavdelingen og loftet, muligens må de bruke stigen som vaktmesteren har trukket opp for å slippe alt gnålet om Magneto meg her og skandale meg der.

Jeg skal se om jeg får gjort noen flere bilder, desverre er kameraet mitt helt kaputt og klarer bare 5-6 bilder mellom hver 20-minutterslading, disse bildene tok meg halve natta.

Eller kanskje Magneto rett og slett løfter elevene mellom etasjene ved bruk av konferansebordet (hvis han bestemmer seg for å beholde det)…

Ta bilder om dagen i stedet, så slipper du å bruke blitz, kamera bruker mindre batteri -og vips så kan du ta flere bilder om gangen! :wink: