CCCVII MOCs

The Colossal Castle Contestclassic-castle.com har begynt igjen, og her er min første MOC:

Mere bilder på flickr
Alle bildene på brickshelf

Du imponerer fortsatt!

Jeg bøyer meg i støvet. Dette var en ekstremt fin Moc! :smiley:
Gleder meg til å forhåpentligvis å få se flere Mocs.

Markus.

Pent :slight_smile:

Ja, som de andre sier: dette var imponerende (igjen).
Du har ett utrolig godt øye for detaljer. Det er det som gjør det så levende. Man kan sitte å se på de kreasjonene lenge og se masse små detaljer og finurligheter.

Jeg lurer på åssen du har plass til alle disse? Har du ett stort tomt loft (kan skimte ett skrå lofttak på noen bilder) som brukes til byggeområde?.

Og så lurer jeg på om du bygger alt i moduler, slik at du enkelt kan ta ut en modul og modifisere den undervies i byggeprosessen?

Takk for komentarene!

Jeg river alt etter jeg har tatt bilder, ellers blir det alt for dyrt å bygge store ting.

Store modeller bygger jeg i flere moduler, og vanligvis står bygningene løse fra hverandre, slik at det er mulig å endre noe på en del av hele borgen.

Her er MOC #2:


Etter at kongen oppdaget det hemmelige gjemmestedet til skogens konge (Se min ‘secret hideout’ MOC for CCCVI), ble røverne fanget og tatt til en borg i nærheten. Nå prøver de andre røverne å redde kongen deres ved hjelp av en spion blant vaktene i borgen og en fat med god vin…

bildene på flickr

Oh damn. Elsker virkelig teknikken du har brukt på det hvelvede taket, opp-ned hjørne-slopes, nydelig :smiley: Og taket øverst er også kjempefint, og i det hele tatt er det et flott bygg :slight_smile:

Den tredje bygningen til CCCVII er ferdig!

Det er et handelsskip. Jeg vet ikke det Norske navnet på slike skip, men på engelsk heter det en Cog.


Bilder på flickr

Et vakkert lite skip. Bringer tankene hen på Hanseatene.
Cog er ikke så galt, det norske navnet er kogg.

De siste tre er nå ferdige:

En dom:

En borg med en nederlandsk stil:

En arabisk gård

Alle bildene er her