Caterham Super Seven

Denne må da være blant de fineste Lego-bilene som er bygget - Sjekk denne: https://ideas.lego.com/projects/87703
Vil oppfordre alle til å gå inn og stemme, slik at vi kan se denne i butikkhyllene! :smiley:

Ja, den var helt rå!

Er det kreativ bruk av klistremerker? (skjermer etc)

Denne skal jeg ha hvis den kommer ut!
En del stemmer igjen før den kommer i det hele tatt til vurdering men…

Flotte modeller. Personlig så synes jeg når man nesten ikke kan se forskjell på Lego og andre typer modeller så blir nesten litt for stivt… Liker å se studs! Det er jo det som er sjela til Lego. Mister litt av sjarmen når det blir for glatt. Er vel av den gamle skolen der tenker jeg :sunglasses:

Joda, en del stemmer igjen… Men merk at den har fått 2351 stemmer (i skrivende stund) i løpet av 9 dager! Slett ikke verst, og burde være fullt mulig å nå 10.000 :smiley:

Spread the word!

Har stemt på denne og flere andre modeller jeg liker.
Det ser ut til at stemmegivningen er noe større på de prosjektene der “staff” har valgt å tro på prosjektet.
Uansett er denne bilen flott laget.
Stem i vei!
Baard

Kan jo utdype litt om denne modellen - Carl Greatrix, som står bak den, bygget den gule på bestilling for en bekjent, og laget deretter den grønne til seg selv. De var begge utstilt under BRICK 2014 i London for to uker siden, og ser begge helt nydelige ut!

Carl jobber med LEGO, så det er ikke noen overraskelse at Caterhamen hans ser bra ut - han er designer for TT Games og lager modeller som brukes i LEGO-dataspill. Han er dessuten en fryktelig hyggelig fyr som, i tillegg til å være veldig god på både biler og fly, er helt usedvanlig dyktig til å bygge tog. Han er med i LEGO Adventure Book, vol. 1 - og Flickr-kontoen hans er verd å ta en titt innom :slight_smile: