Castle advent calendar 7979

Har noe sett denne setten i en butikk?

Ikke ennå. Håper at den kommer snart!
Men det kan væåre at vi er noen av mange som ikke får dette settet.

hvorfor det?

Brio buttikken på Magneten Levanger skulle få dem inn. (takket være at jeg spurte Rolling Eyes )
Jeg tror de kommer i løpet av denne uken eller den neste. Ps:til dere som er intriserte de koster 199,50 kr stykket.
Markus.

Jeg ville på det sterkeste anbefale dere å gjøre hva CastleLord gjorde: spør betjeningen! Kun da vil dere finne ut hvilke butikker som selger de.
Jeg har ikke åpnet mine eksemplarer enda (har også kjøpt City-kalenderen, som jeg anbefaler dere i det minste tar en kikk på), ettersom jeg venter til 1. desember med å åpne de. Men castle-kalenderen er absolutt ett hakk over, i form av utførelse, ettersom “lokket” åpnes nedover, og blir til landskap med slottet i bakgrunnen. Mr. Green

Jeg fikk noen reklame blader, og kalenderen står i Brio bladet. (200KR)
Den er også for salg på http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-680567(SparBase).aspx Men der er den utsolgt og dyr. (200+89KR)
Takk for hjelpet

jeg fikk kjøpt den på Brio mega senteret verdal i går…
199.50 kr var prisen… masse bra oppi den så vuderer en til… den holdt ikke helt til jul nei… Very Happy Very Happy

Extra Leker (i hvert fall Trondheim, antar det gjelder alle) har den til 189,-.
(Da jeg var der i dag hadde de ikke satt dem ut enda, men om man spør veeeldig pent og smiler søtt, kan det hende man får kjøpe en likevel.)

Litt usikker på hvilken en av kalenderne jeg skal gå for gitt:(
Uansett, var i Bodø mandag i denne uken, og der var det en butikk som hadde en del av begge kalenderne. Husker ikke hva det het, men var en lekebutikk inne i et lite kjøpesenter, til høyre for inngangen. Til venstre for inngangen lå det en hobby butikk med alt fra radiostyrte tin via spill og hjernetrim greier til Matrix figurer og til slutt LEGO, seff:) (De hadde ikke kalenderen, var den først nevnte lekebutikken som hadde den, men om du er i Bodø vil jeg anta du finner aktuelle lekebutikk med denne beskrivelsen;))

Jeg ville bare si at Brio buttikken på Levanger fikk rart nok ikke inn kalenderen før onsdag forrige uke. Det så også ut til at de kun hadde bestilt fire stykker.
Markus.

Både Caslte og City kalenderen gikk unna som varmt vetebrød på Extra Leker her i Tromsø (189kr for hver).
Var der for 3 uker siden og trodde da at de ikke hadde Castle kalenderen. Såg det stod en palle med City kalendere der så jeg tok en av dem iallefall. Så spurte jeg betjeningen og det viste seg at de hadde solgt unna en hel palle med Castle kalendere allerede. Så de måte hente ut en til. Og de hadde også en palle med City kalenderen igjen.
I forrige uke var jeg der igjen og da hadde de bare noen få City kalendere igjen og 1 Castle kalender som forsvant mens jeg stod å så på de andre tingene de hadde.
Snakket med betjeningen igjen og de hadde sendt bestilling på mer LEGO men var usikker på om de fikk noe mer inn før jul. De håpet det iallefall for LEGO salget har vist tatt av skikkelig her i byen…

Pytt og Panne på Hønefoss (og antaglig de andre butikkene) fikk inn noen paller med LEGO i går kveld (10. nov) blandt annet stabler med både Castle og City kalenderen. Løp og kjøp… (fast 20% rabatt)

På Ringo her på Lillehammer for ca 1 uke siden hadde de både Castle og City kalenderne for 179,50…
…men da hadde vi allerede kjøpt…

Extra leker i sandvika har mange kalenderer igjen Very Happy (20-30 stk.)