Cargonet Godstogslokomotiv el14 med tømmervogner

Har nylig bygget noen tømmervogner til mine godstog. Tanken er å bygge en del av dem etterhvert for å få et tømmertog.

Håper noen har glede av se modellene, skriv gjerne en liten kommentar :slight_smile:

[attachment=2]20151102_104932.jpg[/attachment]

[attachment=1]20151102_104750.jpg[/attachment]

[attachment=0]20151102_104858.jpg[/attachment]

Veldig flott tog! Og en morsom skala du bygger i!

Bare én liten ting, kunne du være så vennlig å nedskalere bildene du poster litt før du poster dem? :slight_smile:

hei
fint tog
det viser seg at det er flere som bygger med større skala, derfor mulighet til flere detaljer. Denne byggeren som har postet på Eurobricks er et eksempel: eurobricks.com/forum/index.p … pic=115739

Er det samme skinnegang?

Det er samme skinner som legotor har brukt det vil si Marklin spor 1 spor.

amundsenhobby.no/webshop/pro … ri_far2=32
:slight_smile:

Stor skala! Masse flotte detaljer.
Jeg kan jo ikke så mye om tog, men jeg har jo forsøkt meg selv på en CargoNet CD66 tidligere, men dette var mye penere.

Hyggelig at dere likte modellen min! Og takk for lenken til han andre, ser ut til å være samme type spor, ja. Og for en modell han har bygget…!!

Gøy å se at det er andre som er i samme spor som meg, bokstavelig talt.

Bildene mine er lastet rett fra mobil, ikke så lett å skalere ned størrelsen. Så håper dere bærer over med det :slight_smile:
Tor

Her er noen detaljbilder av boggien på loket, og typen motor. Har en motor per aksel, så det er veldig sterkt. Måtte gire litt opp for å få en grei hastighet. Akselen i midten på hver boggi kan forskyves sideveis for å tilpasses skinnegangen i kurver.

[attachment=2]20151102_115614.jpg[/attachment]

[attachment=1]20151102_115636.jpg[/attachment]

[attachment=0]20151102_200606.jpg[/attachment]