Bytte

hei!
Fra et sånt bøttestativ med løse klosser kan jeg tilby:
1x2x1 rødglass 100 Stk
dito blåglass 200
2x2x0,3 grønn 400
2x4x1 grå (ny, lysegrå) 50
dito mørkegrå (ny) 100
1x4x1 grå (lys, ny) 300
Æ treng:
Hvite takmøner i 25/33 grader
Hvite takstein i 25/33 og 18 grader.
bilhjulskjermer fra politibilen, i hvitt altså. (Har ikkje telt kor mange æ treng, av hensyn til blodtrøkket.)
Klosser, fliser og flate i mørkeorange/lysebrun.
Hilsen
Micha

Skal se hva jeg får skrapt sammen. Jeg trenger en del av de grønne 2x2 platene. I tillegg trenger jeg vinduer, 4 stk 4x3x1 i svart og 24 stk hvite “panes” til vinduene.

I tilleg trenger jeg 6 stykker “brackets” 1x2-2x2 (44728) i hvitt og 6 stykker “tiles” 1x2 (3069b) i transparent klar.

Jeg har de tilesene. Forresten, sikker på at det ikke er 12 brackets du trenger? Smile Eller er det kun ett sånt vindu? (i så fall er det kun 3 transparente tiles du trenger, + 3 hvite).

Har ikke sett baksiden på huset. Foreløpig går jeg for ett vindu. Trenger flere tiles til et annet prosjekt.
Vinduet ble forresten veldig fint. Må dog utvide bredden på huset med 2 studs for at det skal bli bra, men det er nok ingen andre utveier hvis vinduet skal se sånn noenlunde likt ut. Takk, Matija! Laughing

BØNNA wrote:
Skal se hva jeg får skrapt sammen. Jeg trenger en del av de grønne 2x2 platene. I tillegg trenger jeg vinduer, 4 stk 4x3x1 i svart og 24 stk hvite "panes" til vinduene.
Hei var på Edvis på oslo city igår og kjøpte løsvekt der de har masse 2 x 2 grønne plater der Selv kjøpte jeg vel et par tusen. Mvh Erik

Takk for det, og velkommen! Laughing Spørs om det ikke blir en tur til Oslo Cool