Byggesamlinger på Spillhuset i Bergen i første halvår 2023

Det vil bli arrangert byggesamling på Spillhuset i Bergen følgende dager i første halvår 2023.
Søndag 19. februar
Søndag 19. mars
Søndag 16. april.
Søndag 21.mai
Søndag 18. juni
Byggesamlingene starter klokken 13.00 og slutter klokken 17.00.
Arrangementet er åpent for alle.

5 Likes

Hei, eg stiller på søndag, med eller uten unger :grin:.

Minsten på to år digger legobiler, og lego generelt, så om han er med, så skal eg passe godt på ham, og heller leke med ham med medbrakt lego :slight_smile:

1 Like

Februar, mars og april passer ikke… men kanskje mai! :slight_smile:

Kommer!

1 Like

Takk for hyggelig samling i dag!

I mars er planen å kjøre en eller flere økter med speed building med premier! Vi må også prøve å skaffe noe mer løsklosser som Spillhuset kan ha stående, det er litt tynt pr nå. I tillegg kanskje et LEGO-teppe å ha klossene på under bygging. De på huset er litt for glad i å “sortere” klossene i rare skåler og bokser… Jeg skal ta en prat med de før neste samling. :slight_smile:

Samlingen som er satt opp i april er farlig nær PKH, så da tar vi det litt som det kommer.

Ny byggesamling på Spillhuset Bergen i morgen fra kl 13 og utover. Vel møtt! Selv kommer jeg innom en liten stund rundt kl 1430.

Hei, var dessverre opptatt denne gangen, håper det klaffer for meg neste gang.

Byggesamling på Spillhuset kommende søndag fra kl 13! Jeg kommer, kommer resten?

1 Like

Kræsjer dessverre med NM for klubblag i sjakk pågår på Thon Hotel Bergen Airport.

Ta gjerne tur innom :slight_smile: