Byggekvelder i Trondheim?

Har vært i kontakt med Comfort Hotel Park i Trondheim sentrum, de kan tilby oss å leie møterom for 1500,- med plass til 10-15 personer, inkludert kaffe, te og vann, til byggekvelder.

Det har vært sporadiske byggekvelder hjemme hos folk, men det blir ofte begrenset med plass, her vil vi slippe det.

Finansieringen av dette er ikke helt på plass, men jeg ser for meg at hvis hver deltaker betaler 50-100,- for å delta, så dekkes dette inn rimelig greit, eventuelt at man også hører med styret i Brikkelauget om litt støtte til arrangementet.

Ser for meg at dette kan bli ett månedlig evenement, på en fast dag, det hadde vært kjekt, tror jeg, så lenge det ikke er noe “fast sted” i Trondheim som egner seg til dette.

Mht parkering: Tenker at hvis dette starter kl. 19.00 på kvelden, er det kun en time parkering å betale, og det er plass utenfor hotellet for inn-,/utlasting, og Munkegata er ikke langt unna, så det burde heller ikke være noe problem.

(Men selvsagt: Hvis noen har ett lokale som er bedre, billigere osv - si fra, så kan vi få det til der også, regner jeg med.) :slight_smile:

I utgangspunktet en god idé men jeg synes prisen var noe høy, med tanke på hvor mange (få :cry: ) som pleier å komme på byggekveldene.

Litt enig der, men nå har vi hatt korona, folk har vært veldig forsiktige, så det kan løse seg, tenker jeg, optimistisk som jeg er. :slight_smile:

Fordelen med å være på en forholdsvis sentralt sted er at tilgjengeligheten blir bedre, tror jeg, pluss at det blir bedre plass. Ulempen er selvsagt at hvis noen har noe veldig stort under bygging, må det transporteres til og fra hver gang.

Mange utesteder har et møterom det går an å låne. De pleier å forvente at alle spiser, og betaler for maten.

Peppez i Kjøpmannsgata har et (minst) møterom.

Da betaler man ikke leie for lokalet, men maten koster jo litt.

Tirsdag 15. mars inviterer vi til byggekveld på biblioteket på Heimdal vgs fra kl 18 til kl 21.

Vi har god plass og store fine bord, så det ingen begrensning på antall deltagere :wink:

Foreløpig er vi 4 stk som har bekreftet at vi kommer; John, Kathrine, Vebjørn og meg. Håper det er flere som har tid og lyst til å bli med :slight_smile:

Det blir ingen servering, men det er helt ok å ha med seg egen drikke.

Vi har innendørs parkering under bakken som administreres av Trondheim parkering. (12 kr/t, kan bruke SmartPark-appen.) Ellers tror jeg det er gratis parkering utendørs på kveldstid.

Adressen er Blisterhaugvegen 15. Bygget er låst på kveldstid. Jeg tenker vi henger litt rundt inngangen i 18-tiden, og ellers er det bare å ringe meg så kommer vi å åpner.

mvh
Einar Baggerud
Tlf 93 80 52 63

2 Likes

Blir det flere byggekvelder utover våren? :blush:

1 Like

Det bør vi få til, tenker jeg. Må først “lande” litt etter PKH, og rydde litt, så kan vi komme tilbake til det.

2 Likes

Mai er fullbooket for min del, men jeg kan ordne en byggekveld på Heimdal vgs igjen i juni.

2 Likes

Mai er ganske full her også, men prøver gjerne å bli med i juni :blush: