Byggekveld Spillhuset Bergen uke 14

Edit: det blir onsdag 6. april kl 1730-20 i stedet!

Noen som kan tenke seg en byggekveld på Spillhuset i Bergen i uke 13 (månedsskiftet)? Tidsrom ca 1730-20. Åpent for alle, medlemskap i Brikkelauget ikke påkrevd. Ta med noe gøy å bygge og godt humør. Kanskje blir det en liten konkurranse?

Hvilken dag blir opp til dere!
Setter inn en avstemning ut uken før vi spikrer dag! Edit: stenger avstemningen torsdag kveld så det blir tid til å planlegge litt for de som kommer.

  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag

0 stemmegivere

Jobbeuke, dessverre :frowning:

Minner om denne. Dersom det ikke passer for flere så utsetter vi det til uke 14.

Ble litt få svar her, så vi dropper byggekveld denne uken, spesielt siden åpningstidene ser slik ut og tirsdag dermed ikke er mulig:

Mandag: Stengt
Tirsdag: Stengt
Onsdag: 16:00 – 20:00
Torsdag: 16:00 – 20:00
Fredag: 16:00 – 20:00
Lørdag: 14:00 – 18:00
Søndag: 14:00 – 18:00

Jeg foreslår onsdag neste uke (uke 14) 1730 - 20. Gi en lyd i tråden her dersom du kommer!

Hei!

Hvilken alder passer for byggekvelden? Jeg ønsker å delta, og gjerne med en eller flere av jentene mine (7, 10, 12 år).

Stiller så sant fruen godkjenner det :grin:.

Hei, alle er velkomne så lenge byggelysten er der! Det er første gang vi prøver byggekveld i dette formatet, (altså åpent for publikum) så vi ser hvordan det går og gjør tilpasninger underveis. Medlemmene i Brikkelauget er som sagt stort sett voksne (og praten kan derfor helt sikkert bli gørrkjedelig for barna) men vi oppfører oss pent. :slight_smile:
Ta med egen LEGO, vi har foreløpig ikke noe felles tilgjengelig på Spillhuset.

1 Like

Når det dukker opp en dato som passer, så stiller jeg! Onsdag i neste uke stikker jeg på en liten før-påske-påskeferie ettersom jeg jobber hele påskeuka, så derfor er onsdag og torsdag ikke mulig for min del. Men Spillhuset er et kult sted, så jeg applauderer forsøk på å få til noe der, og som sagt: Når det passer kommer jeg :wink:

1 Like

Det var begrenset hvor mange som kunne komme kommende uke uansett ser det ut som, så vi kjører onsdag som opprinnelig annonsert. Altså Spillhuset, Veiten 3 kl 1730-20. Vel møtt til uformell prat og bygging!

Da kommer jeg og forhåpentligvis noev av jentene mine :slightly_smiling_face: (de har extra-leker sin påskekylling å bygge da).

Bør jeg ta med sett, eller løse brikker?

Det velger du helt selv - jeg legger ikke opp til noe annet enn bygging av hva man vil + LEGO-prat denne gangen. Selv kommer jeg til å ta med et sett eller to jeg har liggende hjemme.

Jeg innser at det kunne vært en stor fordel å hatt noen kilo blandede klosser tilgjengelig til fribygging for både barn og voksne på slike kvelder, og skal prøve å ordne det etter hvert.

Hvis noen som leser dette har noen klosser å avse til bruk på Spillhuset Bergen så kan dere enten stikke innom byggekvelden eller ta kontakt med meg. Kan godt være andresortering med merker / riper / misfarging / whatever, så lenge de fortsatt kan bygges med.

Minner om denne! Legg gjerne igjen en liten kommentar her om du kommer, spesielt om du kommer senere enn 1730. Dette for at dere skal slippe å komme til tomt hus hvis vi avslutter tidligere.

Jeg kommer, har med to av jentene :slight_smile:

Heisann! På tide med en ny byggekveld snart? :slightly_smiling_face:

Sent mai, eller tidlig juni tror jeg passer oss bra.