Byggekveld i Trondheim januar?

Det siste året er det flere og flere fra området som har dukket opp på forumet, så en liten sammenkomst hadde kanskje vært hyggelig? Jabbing og LEGObygging i felleskap, både for de som drukner i LEGO og de som syns det er artig å bygge litt i ny og ne:p De som har prosjekter kan bygge på de mens de av oss som ikke har det kan ta med seg et sett eller to og bygge på.

Så hvem er med på en liten byggekveld en gang i januar?

…eller en annen gang, om januar er dårlig tidspunkt;)

Jeg er gjerne med på en byggekveld i Trondheim!

Hvordan gikk det - ble det noe av byggekvelden i januar? Hvis ikke, er jeg gjerne med på noe på et senere tidspunkt!

Den ble utsatt på ubestemt tid:p

Men jeg er fortsatt med på en liten byggekveld, noen som har forslag til tid og sted? Jeg har ikke all verden plass, men blir vi maks 6-7 stk kan vi ha det hos meg.

harald-

Jeg er interesert i å blimed på dette, men tirsdager fra 20 er jeg på tbbc.no, og jobber annen hver helg. (Førstkommende helg har jeg jobb helg)

Æ kan kanskje stille når æ får hør datoen :slight_smile:

Jeg er og interessert i dette, alle dager i uka passer for meg så hvilken dato det legges på spiller ingen rolle. :slight_smile:

Onsdag 19. februar klokken 20:00?

Æ kjæm :wink:

Den datoen er ikke helt sikker hos meg, men jeg skal nok prøve og få det til.

Sted?

Hos meg.

Har notert meg følgende personer;
LEGOkalle
Noobdelux

Om flere vil ta turen, send meg en PM så skal dere få adressa mi;)

Greit : ) hadde det vært bedre å starte en ny topic med tid og sted i tittlen og slette denne eller oppdatere første post i denne topicen?

Jeg og svogeren kommer nok en tur på onsdag… Vet ikke 100% sikkert før på onsdag, men vi antar at vi kommer iallefall. :slight_smile:

Kan vel nevne her at det nå er helt sikkert jeg kommer.

Ser frem til og møte nye ansikt. :slight_smile:

Fem stykker brukte 2-3-4 timer på LEGO-bygging og jabbing i går kveld. Trivelig ja:)

Vi møtes plutselig igjen!