Byggekveld i Trondheim i høst/på forvinteren?

Som det står: Er det interesse for en byggekveld sånn på høsten/forvinteren/før jul i Trondheim?

Bare lufter det, liksom, hadde vært fint å få til en kveld igjen… :slight_smile:

November, tenker jeg, og kaster et forslag ut i luften om dato: Onsdag 14 november, kanskje?

Hvor vi skal ha byggekvelden? Tja… Noen som tar utfordringen?

Jeg er interessert i å være med, men kan ikke garantere deltagelse pga mange familiemedlemmer med bursdag i tidsrommet.

Akkurat den onsdagen er jeg bortreist, men jeg kan onsdagen uka etter.

Kan forsåvidt ha det hos meg hvis ingen andre har mulighet, men kommer nok til å ha noen barn hengende rundt en stund da. Har heller ikke veldig mange sitteplasser, men det kommer jo selvsagt an på hvor mange som kommer.

Jeg er gjerne med!

Desverre passer 14.-uka litt dårlig, uka etter er bedre for meg - Hverdagene 19. til 24.

  1. og 15. skal jeg faktisk til byen og kunne fått til å være med. Det hadde vært kult.

Jeg er med. Kan godt ha det hos meg (på Tiller).
Mvh Lars J

Skal til en con i Tyskland den helga. Så 14. november går nok med til siste liten-pakking. Uka etter derimot tror jeg kan passe bra

Da har de kommet inn et alternativt forslag til dato, onsdag 21 november, og Tiller som sted. Høres det på noen måte bedre ut?

Har laget en liten Doodle med alternative datoer: doodle.com/poll/9dx7imb4u43by66d

Satte meg opp med forbehold om diverse ting og tang og greier :slight_smile:

Da blir det byggekveld i Trondheim onsdag 21. november klokken 18.00 i Tonstadbrinken 259 på Tiller.

Send meg en SMS/e-post så jeg får ordnet med nok byggeplass.

Velkommen!

Mvh Lars Jølle
951 01 988
lars.jolle@outlook.com

Jeg har en liten utfordring: Bor på Persaunet, men har ikke bil. Det kan bli litt mye styr å få med seg et par esker på bussen.

Derfor spør jeg: Er det noen som skal på byggekvelden som kjører forbi Persaunet / Strindheim, som jeg kan får haik med? :slight_smile:

Jeg bor i Blomsterbyen, på Moholt, du kan sikkert få sitte på med meg, både oppover og nedover. :slight_smile:

Bare send adresse/tlfnr på en PM, så avtaler vi hvor og når.

Det blir for mange kvelder borte denne uka for meg, så onsdagen må jeg desverre holde meg hjemme. Men kos dere!