Byggekveld i Trondheim i Februar/mars?

Tror vi at vi kan få til en byggekveld i februar/mars i år? JAH - det tror vi!

Noen som stiller med “et sted å være”, og kanskje også har forslag til aktuelle datoer?

Jeg blir gjerne med! Kan dessverre ikke stille ned sted denne gangen, kanskje neste gang.

Jah! Jeg er med.

Har desverre heller ikke sted som er stort nok. Angående dato passer bok mars best, mye som skjer i februar.

Litt hektisk for tiden men jeg blir med hvis det er en dato og tidspunkt som passer:)

Hmm. Kanskje det er på tide at jeg og pappa stiller legolåven til disposisjon da :smiley: Er et lite småbruk omtrent 15 minutter kjøring fra Heimdal sentrum. Parkeringsplasser er det nok av og om det skulle bli fullt har vi alltids ridebanen til mamma. Plenty med byggeplass på låven og nok av usortert lego om noen skulle få et akkutt anfall av OCD.

Great idea, for min del! :slight_smile:

Og hvis det er noen som ikke har transport, kan jeg sikkert ha plass til en to-tre stk på vei utover.

Forslag til datoer, da?

Jeg vil også være med!

Hvis det blir en dag som passer. (Størst sjanse hvis det ikke er en mandag eller tirsdag)

I tilfelle kan jeg også ved behov ta med noen passasjerer på veien, siden jeg kjører fra nordsida av byen. :slight_smile:

Jeg er med - hvis det blir en dag som passer :slight_smile:

Lars Jølle

Jeg prøver også ta turen! :slight_smile:
Tar gjerne en tur på landet (Les: Byneset) :smiley:

Noen forslag til hvilken dato/datoer som passer for en tur på Byneset???

Oi. Hadde helt glemt det. Har hatt mye å gjøre. For meg passer lørdager og fredager best. Mandager og tirsdager kan også gå. Vi burde kanskje ordne en doodel eller noe for en finne en dato om en til to uker?

Doodle!
Problemer som ikke kan løses med doodle (eller stein-saks-papir) er ikke løsbare! :mrgreen:

Kanskje du kan lage en doodle der du utelukker de datoene som ikke passer for deg? Ser ut som det blir Byneset denne gangen - mest av mangel på andre som satte stedet sitt til disposisjon :wink:

Hmm…

Hva om denne redigeres til å bli “Byggekveld i Trondheim i mars/april”? :smiley:

Eller er folk dypt inne i brikkene før PKH?

Jeg blir gjerne med på en byggekveld som oppvarming til PKH :wink:

Kjekt med en kveld før PKH så jeg blir med hvis jeg kan.

Kanskje vi får til en byggekveld nå, mai/juni, kanskje, nå når PKH begynner å komme seg ut av systemet?

Hmm… Ser ut til at denne tråden “døde” av seg selv… :frowning:

Men, er det stemning for en byggekveld i juni, eller er alle opptatt med grilling i snøværet? Måker plena? :smiley:

Jeg er med

Med!