Byggedag i Selbu i november

Er det noen som vill samles en lørdag å bygge lego i Selbu en gang i november?
Legorommet mitt er nå ferdig, så nå kan vi samles en dag for litt bygging å legoprat.
Det er forholdsvis enklest for trøndere å delta :wink:
meld fra vist noen vill være med å evt når det passer :wink:

Det hadde vært moro!

bare kom med forslag på når det passer for deg, så ser vi hvordan det passer for resten av gjengen :wink:

Høres ut som en plan, det går vel buss? Jeg kan definitivt ikke 8. november, men ellers kan jeg vel være fleksibel.

Har ikke helt oversikt over hva som passer eller ei, men passer det kommer jeg!
Kjører i så fall fra Trondheim sentrum, og kan ta med haikere i samme ærend:)

Det beste er vell bil oppover. Atb har ødelagt busstilbudet… passer 15 november for dere? Sånn rundt 11.00 en gang?

Jeg bedriver ikke sånn bil. Men det kan jo være mulighet for å sitte på med noen, muligens.

Jeg kan kjøre, fra Tonstad/Tiller. Eller jeg kan kanskje haike med Luza?

Skal vi ta med egne klosser?

Det enkleste er vell å ha med ett passelig sett selv, men jeg har ganske mange sett som ikke er bygd opp som noen kanskje vill bryne seg på :wink:

Mindre enn to uker til denne nå. Jeg må snart åpne flyttekassene med Lego og finne meg et passe lørdagsprosjekt.

Det blir bra :smiley:

hvilket tidspunkt passer for dere? 12-17?

Jeg kommer!
Hvem vil sitte på?

Kan plukke opp i sentrum eller på vei ut av byen i retning Selbu. Vi bruker vel litt over en time…?

Hvor mange kommer?

Jeg er 99% sikker på at jeg kommer - og har plass om noen vil sitte på.

Jeg har ved en inkurie pådratt meg overnattingsgjester. Hyggelig det, altså, men det passer dårlig å stikke av. :blush:

Neste gang, kanskje.

Jeg må sitte på, bilen står på verksted.
Bor på Tonstad, Tonstadbrinken, vis a vis Jysk.

Hadde gjerne deltatt, men skole + andre aktiviteter gjør at det passer dårlig. :frowning:

Jeg får det ikke til denne gangen desverre. Har kjøpt inn mini-cooper’n for anledningen, men det er ikke alltid man får bestemme over sin egen tid. Jeg ville imidlertid gjerne, så håper på flere av disse flotteinitiativene!

Tar vel ikke mange minuttene og svippe oppom der. Har sendt deg PM du må respondere på om jeg skal plukke deg opp.