Bygge/pubkveld i Oslo.

Hvor og/eller når?

  • Rock Inn, stemningsbelysning og hardrock er perfekt for byggekvelder!
  • Et sted noenlunde sentralt i Oslo med sjenkebevilling. (Asylet?)
  • Et gratislokale i Groruddalen. (Fubiak, Furuset bibliotek og aktivitetshus, ingen servering.)
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lørdag
  • Søndag

0 voters

Jeg har nå besøkt Rock Inn, Hardrock-klubben som Erman driver.

Personlig er jeg skeptisk til å bygge LEGO på en rockeklubb med musikk på hardrock-nivå og stemningsbelysning.

Jeg tror ikke jeg klarer å se forskjell på fargene i stemningsbelysning.

Jeg er klar over at musikk kan stenges av, og lyset kan sikkert skrus opp, men jeg har ikke lyst til å skremme vekk det vanlige klientellet, heller.

Det er tydeligvis ikke mulig å ha flere avstemninger i en og samme tråd, så jeg slår sammen spørsmål om når og hvor vi bør legge en slik byggekveld.

Kom gjerne med andre forslag.

Noen kommentarer om de stedene jeg foreslår:

Asylet er en restaurant med flere lokaler som kan reserveres. Ikke tillat med medbrakt mat og drikke, mat og drikke kjøpt i restauranten kan du ta med til det reserverte lokalet.
Parkeringshus i nabokvartalet.

Fubiak ligger i Furuset senter, og er et bibliotek. Jeg har parkeringskort for to biler på en parkeringsplass noen hundre meter unna, og kan skaffe to til dersom jeg vet at det er interesse.

Hvis ikke det er absolutt krav at det må drikkes alkohol til byggekvelden, er det jo mulig å ha det på lageret vårt på Alnabru.
Alternativ er det jo flott å støtte opp Helge sitt byggekveldarr. i Lier/Drammen. Det var veldig hyggelig og sosialt der i forrige uke, og legobutikken hans var også åpen.

Tosca

Helges byggekvelder regner jeg ikke for et alternativ, men som et supplement. Det forutsetter dog at byggekveldene ikke kolliderer.