Bygge Landet - Bildetråd

Her følger noen bilder fra helgens “Bli med å bygge landet”.

Etter press fra mange hold har jeg redusert bildestørrelsen i linken og linker til høyere oppløsning.
800x600 i tråden. Klikker du på bildet får du 1920x1200 - klikker du på fullres får du kameraets native på 5616 × 3744.

fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres

fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres

fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres

fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres
fullres

The klossfather:
[attachment=1]mgodfather.jpg[/attachment]

Bårds bedre halvdel:
[attachment=0]mbaard.jpg[/attachment]

Fjernet bildene. Første post inneholder alle bildene

Takk for bildene! Fantastisk mye flott og kreativt å se på!! Godt jobbet til alle som er der og har deltatt :wink:

Fine bilder, tror jeg kommer søndag. Hvordan Horizon Express har sneket seg inn i layouten uten å ha kommet for salg ennå er jeg ikke sikker på, men fin er den…

Noen i klubben har kontakter i de rette kretser… Men et nydelig sett, som det er vikitg å få vist frem…

jippe jeg her fått med hele familien til å bli med i morgen…gleder meg.

ser utrolig bra ut, kort men greit innslag på nyhetene i dag

Har vel tatt over 180 bilder til nå der ute og det blir sikkert flere i morgen.
:slight_smile:

Hadde vært fint med noen bilder av tidslinja. Men det kommer kanskje senere?

Første utkast av film fra layouten vår.

Ny vil komme. Denne er ikke ferdig redigert.

[youtube=wide]xvtTxltFDAw[/youtube]

Disse bildene vil bli flyttet til det åpne forumet i morgen tirsdag 6/11-12 dersom det ikke blir postet noen protester her. Dersom det er et spesifikt bilde du ikke vil ha med, svar her eller i en PM til meg, så fjernes det. Resten av bildene flyttes til åpent forum i morgen.

Da er original tråd oppdatert med previews og linker til høyere oppløsning.

Ingen har protestert på publisering av bildene, så om en forum admin kunne flytte denne tråden til et public forum, hadde det vært strålende.

Flotte bilder, og nå kan man blåse det opp så det fyller skjermen om man vil på de bildene som er mest interessante for en selv - bra arbeid!

I tillegg kan jeg åpne tråden på min 3 år gamle netbook nå, og kanskje også mobilen. :wink:

Veldig mange flotte bilder! Stor takk til fotograf :smiley:

Kjempebra jobba Gahrian. Har kosa meg med å se gjennom bildene opptil flere ganger, utrolig mange fine blinkskudd! :smiley:

Mange fine bilder: veldig bra at vi får en dokumentasjon på det vi driver med.

MEN: jeg tror du på ta en liten sjekk av kameraet ditt. På et par av bildene kan det se ut som om jeg har et lite område på toppen av hode med litt lite hår. Det kan umulig være riktig :open_mouth:

Her er ett par bilder tatt av meg.
flickr.com/photos/f0nix/sets … 951438352/
Men de har ikke langt på nær samme kvalitet som Gahrians bilder.

Litt OT: Ser også ut som jeg har en feil på kameraet mitt, når jeg ser igjennom søkeren ser det ut som bildet flimrer veldig enkelte ganger. Trodde først dette ikke på virket bildene, men det var veldig mange bilder som virket som om det var rystelser i kameraet enda jeg brukte stativ hele tiden. Derfor mangler det en del bilder i serien som dere sikkert ser.

Mine bilder er å finne her: flickr.com/photos/cecilihf/s … 916479423/ :slight_smile:

Tilfeldigvis står jeg også på et av bildene.

Morsomt å finne seg selv igjen her :slight_smile:

Fant bilder tatt av Kim fra LEGO Community.