Butikker i Trondheim med godt utvalg?

Hei,
overskriften taler for seg selv. Noen som har noen tips? Julegave til samboern, skjønner dere.

Hm, var kanskje litt vag i første post - jeg tenkte på technolego.

Nå bor jeg ikke i Trondheim, men de gangene jeg har handlet der, så har det vært bra utvalg på Extra Leker og Toys 'r us. Status i øyeblikket kan jeg ikke si noe om. Men hvis bor i Trondheim så visste du vel dette fra før…
Det virker ikke som om Trønderne her i forumet har tenkt å svare på denne posten, så derfor velger jeg å svare. Vi kan jo ikke være uhølig mot våre gjester. Lykke til i jakten på julegaver!________________________________________________________
Sett jeg har

Tusen takk for svar!
Jeg har ingen kjennskap til leketøysbutikkene i byen, så alltid fint med innspill. Samboeren har ikke lego som hobby, men liker å holde på med sånne småting og har alltid være fascinert over technolego, så vi er begge noviser på dette felted.

Leketøysbutikkene i Trondheim består vel i all hovedsak av Extra Leker, Toys’R’Us og BR. De to første holder til på Tiller (Ivar Lykkes vei), mens BR er mer eller mindre overalt. BR har betydelig mindre utvalg enn de to første.
Ellers har vel både Obs og Pytt i Panne et visst utvalg.