BRIO Leker på CC Vest i Oslo

Jeg var på CC Vest i Oslo i dag 15.1 2011. Brio Leker på CC Vest har Oslo dyrest på LEGO.
Prisende stemer ikke i LEGO Katalogen.Jeg så i LEGO Katalogen 2011 der selger di LEGO CITY
3179 Vedlikeholdsbil kr 129.50 Brio Leker på CC Vest tar kr 149.50 på Vedlikeholdsbil.
BR-Leker tar riktige priser på LEGO.

Jon Erling

det er desverre slik at prisene i lego katalogen er kun veiledende priser. Dette gjør at butikkene kan sete de prisene dem vil på de forskjellige settene. Så det er ikke noe som er riktig og galt med prisene.
I tilegg ser det ike ut som brio er en kjede med sentrale priser, dette gjør at de forskjellige butikkene styrer priser på alt som dem selv vil.
Så det er forklaringen på hvorfor dem er dyrere.
Ikke eneste brio butikken som er dyrere enn veiledende priser.

BRIO-butikken er vel den dyreste kjeden som jeg vet om, og Toys’r’us den billigste. (Toys’r’us har forresten alltid lavere enn veiledene priser på LEGO :smiley: )

Må også fremheve Ekstra Leker også i den sammenheng. Synes de også har gode priser som ligger under veiledene.

Henger meg på den, Extra Leker ligger som regel under veil. på det meste. Med unntak av tilbud, så er de generelt billigere enn Toys 'R Us såvidt jeg kan se.

Da må jeg få somlet meg til en Extra Leker-butikk :laughing: