Brikkelaugets jubileumsfest!

Hei,

17.11.2010 er det nøyaktig 5 år siden Brikkelauget ble stiftet! \o/
I den forbindelse har vi planlagt en stor fest der alle er invitert. Festen begynner lørdag 20.11. og fortsetter ut søndag. Nøyaktig tidspunkt på dagen kan bli endret underveis og dere blir oppdatert i så fall. Siden vi har det begrenset med soveplasser (17) må vi ha påmelding og sånn, og påmeldingsfristen er foreløpig satt til 10.11. Hvis det blir flere enn 17, har medlemmer prioritet, så følger vi først-til-mølla-prinsippet.

Mer info og påmelding her: brikkelauget.no/side/events?event=35
Hvis dere melder dere på, husk å abonnere på denne tråden for å ikke gå glipp av viktige info. Dette kan gjøres ved å klikke her.

Kom gjerne med innspill! :slight_smile:

Har kjøpt creationary og lava dragon som jeg tar med =p

Så… Hvis jeg melder meg på dette, blir jeg eneste jente da eller? :stuck_out_tongue: Ikke at det plager meg nevneverdig, bare nysgjerrig :wink:

Kan nok hende det er sant :wink:

Men sånn ellers: er det muligheter å komme på fredagen?

Kunne jo bli litt kjedelig med ei natt så langt hjemmefra?

Drangedal er vel litt langt unna for min del, ikke er jeg medlem heller. Så cecilie blir vel eneste jente foreløpig, ja…

Det er jo førsteperson til mølla prinsippet da :wink: men medlemmer har prioritet og det er vel ikke akkurat så mange som har meldt seg på nå.

Hva gjør man på sånne brikkelauget-fester da? Jeg er jo litt ny i samfunnet her…

Godt spørsmål :wink:

Men vi skal hvertfall spise ett godt måltid (som 2 i styret lager) og vi skal hvertfall spille noen av de nye LEGO spillene.
Alt annet har komiteen styr på :wink:

Cecilie, dette er egentlig første fest av den type så… vi vet like mye som deg :wink:

Nå har jeg i hvertfall meldt meg på, så får jeg vel bare vente i spenning og se da :slight_smile: Må jo gjøre noe med dette gubbeveldet i brikkelauget :laughing:

Velkommen =)

Og til andre så er det plass til 4 i min bil fra drammen.

Jeg kan i hvert fall ikke komme, jeg er på Lego Fanwelt i køln den helgen :wink:

Da har jeg også meldt meg på. Regner med at det er snakk om pent antrekk til middagen. :sunglasses:

Satser på å ta med mine (foreløpig to) GBC-moduler, så moro om flere gjør det.

For å stimulere til bygging av flere GBC-moduler, utlyser jeg herved en konkurranse for kåring av beste GBC-modul på festen. Jeg er selv eneveldig dommer, og premien er 2 stk [set]9938[/set]. Modulen må følge GBC-standarden. Bedømmelsen skjer etter kriteriene funksjonalitet og underholdningsverdi. Ingen krav til orginalitet. :mrgreen:

ÅHH! Har så lyst til å komme! 5 år og greier… Kanksje vi kunne hatt neste møte et sted i midtNorge? :slight_smile:

Det lurer jeg på også.

…og er det noe skianlegg i nærheten? :smiley:

Hei! Det ser ut til at dette går i vasken for min del, dessverre! Hva har skjedd? Jo, en god kamerat har, selvfølgelig, klart å invitere til 40-årslag samme lørdag. Har brukt litt tid på å vurdere fram og tilbake, men har landet på 40-årslag. Sorry! :frowning: :cry:

Det var jo dumt =(

Utrolig kjipt! :cry:

Er det noen av festdeltakerne som kjører fra Oslo, eller noe sted mellom Oslo og Elverum, som reiser på lørdag, og som har plass til en passasjer?