Brikkelauget utstilling i Bodø 16.-21. mai?

torerik wrote:
OT: Gratulerer, du har illustrert to store svakheter med dette forumet på veldig kort tid Wink
Du har nevnt opptil flere ganger at du ikke liker noen ting her. Helt greit, ikke alle kan være fornøyd. Men nå er det kanskje på tide å slutte å mase og så lage enda mer offtopic-meldinger og -diskusjoner?
Matija wrote:
Men nå er det kanskje på tide å slutte å mase og så lage enda mer offtopic-meldinger og -diskusjoner?
Sannsynligvis. Det er interessant å se reaksjoner på klagingen når det tilsynelatende er null interesse for selve spørsmålet. Men ja, du har nok helt rett. Det har nok vært min irritasjon over at ingen en gang gidder ta diskusjonen eller forklare hvorfor ting er som de er som har ligget bak.

torerik: Dette ble tatt opp her. Kan du ikke bare fortsette å poste om det temaet i den tråden. Wink
Når det gjelder antall postinger før man kan poste url, så er det satt av setbb og kan ikke endres. At man kan poste som gjest uten å logge inn ble bestemt av flere da vi opprettet forumet. Du er den eneste som hele tiden maser om det samme om igjen og om igjen. Du kvalifiserer til å havne på min “ignore list”. Rolling Eyes

Thomas wrote:
torerik: Dette ble tatt opp her. Kan du ikke bare fortsette å poste om det temaet i den tråden. Wink Jeg vet det. Det var (selvsagt) jeg som tok det opp Wink Problemet er bare, som jeg skrev over, at ingen gidder å si noe om grunnen. Dette er vel det siste som ble sagt om saken:
torerik wrote:
Thomas wrote:
Da vi så smått startet opp Brikkelauget i høst, hadde vi en diskusjon om hvordan forumet skulle være. Spesielt Bønna og Michael tok til orde for at terskelen for å poste skulle være så lav som mulig. M.a.o ingen tvungen registrering.
hadde vært spennende å høre argumenter for dette, da jeg ikke ser noen.
BØNNA postet et *tomt* innlegg rett etter på, men..
Thomas skrev:
Du er den eneste som hele tiden maser om det samme om igjen og om igjen. Du kvalifiserer til å havne på min "ignore list". Rolling Eyes Hehe, ignore list er vel litt overkill - jeg har neppe mer enn 5-6 innlegg av slik karakter fra før, og jeg har vært her en god stund. Dog, som jeg skrev over, mitt engasjement har kanskje slått feil ut - og da er det bare å si ifra, slik Matija gjorde.
torerik wrote:
... - og da er det bare å si ifra, slik Matija gjorde.
Men du klarte jo ikke å gi deg selv om Matija sa fra. Wink Hmmm... hvor ble det av Bodø-utstillingen oppi alt dette? Smile
Thomas wrote:
Men du klarte jo ikke å gi deg selv om Matija sa fra. Wink
Jeg ga meg da med kommentarene, men jeg må jo få svare Wink Kan du ikke flytte de siste 7-8 innleggene, inkludert dette, over i den tråden du refererte til hvor det har vært diskutert slike ting før?

Sånn bare for å rote oss tilbake til topic:
Er det noe påmelding til dette? Eller er det bare for å “lodde steminga” ?
Jeg som sagt kan være interessert. Men er jo kjedelig å stå der mutters alene med bare Ishavskatedralen i LEGO… Ikke det, får vel masse oppmerksomhet den kirka da kan jeg tenke meg Very Happy
Men altså; er det noe å betale for å stille ut? Er dette en utstilling som skal stå ved siden av FLL arangementet? Eller er det i forbindelse med noe annet? Kunne jo vært morro å høre litt mere detaljer om hva de tenker seg.
Jeg har ALDRI vært på noen LEGO utstillinger selv, hverken for å stille ut eller for å se, så jeg vet ikke helt hvordan dette gjøres. Men etterhvert som jeg tenker på det så kunne det vært morro å delta i utstillinga.

Jeg vet i grunn ikke så mye mer om arrangementet enn det Jan Beyer skrev. Det skal ihvertfall ikke koste noe å stille ut. Vi prøver jo å få dekket evt reise og opphold etc. Smile

Ser ut til at tilbakemeldingen er at det ikke er rom for dekking av reiseutgifter. Mulig man kan få noen klosser, men jeg tror ikke man skal ha forhåpninger om mengder som tilsvarer reiseutgiftene.
Er det da evt flere enn FONIX som er interessert?

Tja… 15.05.-22.05. koster det rundt en tusenlapp for å fly, det kan kanskje vurderes… men hva med losjikostnadene? :confused:

Thomas wrote:
Mulig man kan få noen klosser, men jeg tror ikke man skal ha forhåpninger om mengder som tilsvarer reiseutgiftene.
Jeg kunne solgt meg for en 10182, sånn f.eks... i tilfelle det skulle vært aktuelt Wink

Helt uaktuelt for meg da! Sad

Jeg vil heller ikke ha mulighet til å være med, og i alle falll ikke uten dekning av kostnader. Synes det blir for langt. Desverre.

Jeg har absolutt ingen mulighet til å delta grunnet eksamen.

Hmm. har ikke vært inne her på en god stund. sorry for det Embarassed
har vært mye på eurobricks men nå har de idiotene i lego fått den siden fjernet. Evil or Very Mad hva er meningen med den utstillingen? er det noe som skal være i forbindelse med teknolegoen eller kan man stå fritt?
jeg bor ca 6 mil fra Bofø så dette virker intr Wink
Hilser og til han som kompå eurobricks og dro meg tilbake hit Smile
Bjørn

Måtte innom Eurobricks for å sjekke…
Der står det Aprilsfool!!! Smile
Men du må gjerne fortsette å poste innlegg her Bjørn.
Andreas

Som e just skrev der inne er det noen ting man ikke kødder med Crying or Very sad . først ble jeg lurt av noen som sa at en kompis av meg hadde fått kreft og da e sku inn på eurobricks og den var lagt død ble jeg helt i pulver. liten trøst å få høre at det er aprilsnarr, humøret mitt er nå helt i bånn, ikke det at jeg ikke tåler å bli lurt litt. men det er forskjeller på å barbere seg og å kappe av seg hodet. Evil or Very Mad
de ler vel godt i legoselskapet nå etter at eskrev en temmelig rasende mail til dem om det.
men men. legoen min kan e bygge med, trenger ikke prate med noen på nettet om det jeg…

Madsen wrote:
jeg bor ca 6 mil fra Bofø så dette virker intr Wink
Flott! Jeg formidler det videre Jan Beyer. Er vel best om dere har direkte kontakt. Jeg vet forøvrig ikke mer om opplegget enn det som står tidligere i denne tråden.

Fint om FONIX og Madsen, som har sagt seg interessert, kan ta direkte kontakt med Jan Beyer.