Brikkelauget Pique-skjorte

Jeg vil kjøpe Brikkelauget pique skjorte 2011 kr 175.-.
Jeg bruker size M. Jeg er medlem i Brikkelauget
medlemsnr 21. Navnet mit er Jon Erling Hagen

Jon Erling

Trenger visst 2 skjorter til jeg, svart str L

Jeg vil gjerne ha en hvit i størrelse M. (=

Da er de første skjortene bestilt.
Jeg kommer tilbake med mer info om når kjortene kommer men jeg regner med iløpet av 2 uker skal mye være gjort.

Det er fortsatt mulig å bestille skjorter så bare hiv på en bestilling om du ønsker =)

Takk til Eiker86 for levering på døra. :smiley:

Ditto! :smiley:

Hei alle piqueerne! Siden noen av skjortene allerede er levert, andre skal leveres snart, og fakturaen er på vei mot lauget, så har jeg laget de enkeltfakturaene til alle som har bestilt i denne omgangen. Vi fikk dem litt billigere så beløpet pr.skjorte blir litt lavere denne gang (150 kr/stk istedenfor 175, men det er selvfølgelig lov å være uenig og da kan man gjerne betale mer). Uansett, vennligst sjekk at antallet og beløpet er riktig ved innbetalingen (og ikke minst at det betales til riktig konto!) :slight_smile:

Jeg ønsker å bestille:
3 stk Hvite Str. L
3 stk Svarte Str. L

Siden jeg allerede har noen fra før av så er det ikke så viktig at jeg for disse med en gang, kan godt vente et år, hvis vi ikke for nok bestillinger før den tid.

Oste Hovel

Bestiller
1 stk sort L
1 stk hvit L

Jeg ønsker også å bestille. Forstod det slik at det var anbefalt å gå opp en størrelse, så da får det bli

1 stk sort i størrelse L

Endret: Etter OsteHovel sin tilbakemelding er størrelsen endret fra XL til L

Nja hvis du er størrelse L og syns L er greit vil jeg si at L er riktig men på størrelser over L så er forskjellen mellom størrelsene mindre

Ikke glem våre spesielle pique skjorter folkens =)
God kvalitet (om ikke noen andre sier noe anna)

Oste hovel og Kristska? skal jeg bestille opp de 4 skjoretene i hvit dere ønsker?

Hvis du skal bestille noen flere skjorter i hvit, ta med 2 hvite i str L til ace også.

Har kun en svart, så en hvit er også fint…

Hvis det fortsatt er mulig å bestille… tar jeg en L i sort. Fint å ha en ekstra :slight_smile:

Etter “litt” tregheter på hjemmefronten vil nye skjorter bli bestilt 1.august.

På bestillingslista har jeg følgende:
OsteHovel = 3 stk hvite str L
Kristska = 1 stk hvit L
Ace = 2 stk hvite L
HenrikLego = 1 stk hvit M
eikari = 1 stk hvit L
GeKve = 2 stk sort M
morty = 1 stk hvit XL
Jon Erling = 1 stk hvit M
LEGO_duden = 2 stk sort 2xl

Sorte kan forøvrig fåes hos Helge. (så lenge lageret rekker)

Takk. Blir bra med en hvit og en sort i november.

Jeg tar gjerne også en hvit i størrelse medium.

Vil gjerne ha
*2 stk Svart str M

1 hvit XL