Brikkelauget medlem

God dagen!

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette men tar det her.

Jeg meldte meg inn i Brikkelauget tirsdag 19.09. Har betalt “årsavgift” men er fortsatt ikke fullverdig medlem her i forumet. Hvor lang tid tar det? Noen som vet?:o

Jeg skal si ifra, de fleste av styrets medlemmer er på et event i Danmark denne helgen

Forøvrig: hjertelig velkommen!

Takk :smiley:

Og takker for svar :slight_smile: har enda ikke skjedd noe … men får smøres med tålmodighet! Får man medlemskort fortsatt også?

Har du sendt mail til den oppgitte adressen når du registrerte deg? Hvis ikke så får ikke han som slipper inn medlemmene beskjed…

Jepp :slight_smile: 2 ganger

Rettelse - kun én gang til den riktige adressen :slight_smile: Har nå aktivert medlemskapet ditt og sendt purring til medlemsansvarlige som skal ordne resten.

har et problem, har betalt medlemskontigenten og betalt til kontoen til brikkelauget.
fekk svar klokken 09:30 da hadde jeg fått mail om , Velkomen til birkkelauget. og at dei hadde registrert brukerdetaliene om meg.
så ny mail klokken 09.38 om at brukerkontoen var arkivert. deretter betalte jeg medlemskontigenten, innen 10:30. Og jeg har sent mail til medlem@brikkelauget.no, men har forsatt ikke sluppet inn på desse , som er kun for medlemmer. må jeg gjøre noe mer, eller vente tolmodig?

litt langt innlegg. beklager det :slight_smile:
takk for svar.

Du vil komme inn innen få dager, vi jobber med nye tilganger for å slippe inn nye medlemmer etter årsmøtet i helgen.

Ok, Takk for svar :smiley:

Noen som vet hvor jeg kan sende mail til brikkelauget?

Jeg har ikke fått medlemsnummer eller medlemskort.

Jeg kunne også tenkt meg et medlemskort.
Litt mer praktisk enn å ha med seg utskrift av bekreftelsesmail (Ja jeg er en late adopter of technology).

Jeg skal sende beskjed til ansvarlig.
Forøvrig…fysisk kort slutta vi med for noen pr siden…

Ok, skjønner at nå må jeg lese meg opp på saker og ting :open_mouth: :laughing:

Henger meg på denne tråden i stedet for å opprette en ny tråd:

Jeg mottok et medlemskort da jeg ble medlem i 2013, men dette har den gamle Brikkelauget-logoen.
Produseres fortsatt digitale BL-medlemskort? Er det i så fall produsert medlemskort med ny logo som det går an å få tilsendt (evt. tilgang til å laste ned)?

Sjekker, men antar det ikke produseres nye kort med ny logo.
Akkurat nå er de fleste på ferie, men det kommer svar etterhvert.