Bricktober 2018

Har starta hos TRU Tyskland i dag (muligens 1-2 land til også)…
Ingen som veit tid kampanjen kommer til Norge?
Jeg sendte de en mail og spurte, men de viste ikke noe enda (dog kan jo en av dere vite mer enn en kundebehandler :wink: )…

Skal skaffe meg den med HP figurer, krysser fingra for at den dukker opp her i landet så jeg slipper risikere blodpris på nett :confused:

Noen som vet om disse bricktober-figursettene er/har vært tilgjengelige i Norge (5005254, 5005255, 5005256 og 5005257)? Og eventuelt hva prisen er?

De er/var tilgjengelig hos ToysRUs, gratis ved LEGO kjøp over 499,-
Ikke vært mulig å kjøpe direkte hos noen av dem jeg har vært innom.

Tipper endel butikker begynner å bli tomme nå, så du burde ta turen til nærmeste TRU snarest hvis du skal ha håp om å få tak i dem.

Takk for raskt svar! :wink: Var innom min “lokale” TRU for 2-3 uker siden, og da hadde de ikke fått inn noe, så var usikker på om de i det hele tatt kom til Norge.

Er dessverre et stykke å dra, så har ikke giddet å ta turen igjen. For øyeblikket har jeg heller ingen planer om å kjøpe noe andre LEGO-sett, så da blir det nok til at jeg står over. :confused:

Butikkene har fått de til litt ulik tid, så kan jo virke som din butikk var litt seint ute så du kan ha flaks… Harry Potter er nok den mest populære blant voksne så det virker som den går først, unger velger nok litt mer variert, så spørs hvem du er på jakt etter :wink:
Jeg ringte å hørte om de hadde dukka opp flere dager før det ble treff… Feks fikk Sarpsborg de inn 10/10 og Ski 12/10 til info…
Ring og hør, er de utsolgt så er det en del til salgs på nett fra 200kr og oppover ser jeg…