Bricklinksjappa mi har billig frakt i noen dager....

…fordi jeg har så utrolig lyst på flere modulbygg men cahsflowen er dårlig, så derfor må akkurat du kjøpe litt LEGO fra den håpløse bricklinksjappa mi: bricklink.com/store.asp?p=Hubajuba
Bestiller du før lørdag 18. juni klokken 19:00 får du 10% rabatt på frakt for hver 50 lapp du kjøper LEGO for. Komplisert? Muligens, men handler du for 100 kroner får du 20% rabatt på frakten…og handler du for 500 kroner får du gratis frakt;)

Kanskje ikke det beste utvalget eller prisene, men vilhavilhavilhavilhavilha flere modulbygg :sunglasses:

EDIT: Endret litt på emnefeltet

Mitt bidrag er inne :smiley:

Veldig, veldig bra! Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme:p

Bidrag herfra også! :wink:

Veldig bra;)

Handla vist litt jeg å =p

Da blei det Fire Brigade og Maersk Tog på meg:D

Godt å vite at pengene mine gikk til et godt formål :smiley:

Er det noen her som har handlet, men ikke fått varene sine? Jeg bestilte en del, blant annet 22 rette skinner, men disse rette skinnene har ikke kommet. Jeg fikk beskjed om at de var sendt feil, og at de ville bli sendt videre, men alt dette er nesten tre uker siden og jeg har jevnlig prøvd å få kontakt med Luza uten at han har svart meg…

Hei Henrik, det var jeg som mottok skinnene dine. De har ligget i bilen min i snart 2 uker, jeg har rett og slett ikke somla meg til et postkontor for å sende dem før, men de gikk i posten på mandag, så du burde ha dem i dag.

Beklager forsinkelsen.

Hehe, ok, da er det ok! Null problem, var jo ikke din feil. Takk for hjelpen i alle fall. :slight_smile:

Beklager på det sterkeste, men jeg tenkte ikke mere på dette etter at jeg fant feilen på sendingen og snakket med de involverte om løsning. Dette er helt og holdent mitt ansvar, et ansvar som ble avglemt når jeg forsvant på 2 uker ferie som jeg nettop har kommet tilbake fra. Har også i denne perioden vært utilgjengelig på e-post/forum, noe som er svært beklagelig.

Takk til Gahrian og HenrikLego for velviljen de har vist, selv om jeg klarer å sende feil og ikke følger opp på en god nok måte.

Dog vil nok ikke slike feilsendinger skje i framtiden, har nå skjønt at det er lurt å dobbeltsjekke adressen på pakken…kremt:/