bøtter, pris og tilgjengelighet

slike bøtter med grunnleggende brikker (feks 4029), er de greit tilgjengelig i norge? hva slags priser ligger de på?

Spann i katalogen nå:
4105 veil pris kr 249,50
4103 veil pris kr 169,75
Ellers anbefaler jeg en tur til Smart Club.
Sjekk annen posting.
De får av en eller annen grunn kjøpt inn
partier med sett som ellers ikke er å få i Norge.

Thomas wrote:
Spann i katalogen nå: 4105 veil pris kr 249,50 4103 veil pris kr 169,75 mange takk. relativt bittert at de er så mye billigere i utlandet :/
Thomas skrev:
Ellers anbefaler jeg en tur til Smart Club. det var egentlig grunnen til at jeg spurte Smile hvordan er innholdet i forhold til prisen? er det et godt supplement til en normal samling?
Anonymous wrote:
hvordan er innholdet i forhold til prisen? er det et godt supplement til en normal samling?
hvis du lurer på innholdet i et sett, er det bare å sjekke på Bricklink (eller Peeron): http://www.bricklink.com/catalogTree.asp?itemType=S klikk deg frem til settet du lurer på, eller søk på nummer
Helge wrote:
Anonymous wrote:
hvordan er innholdet i forhold til prisen? er det et godt supplement til en normal samling?
hvis du lurer på innholdet i et sett, er det bare å sjekke på Bricklink (eller Peeron):
jeg vet det, men det sier lite om innhold i forhold til pris, med mindre man sjekker/har oversikt over pris på en hel drøss med sett og nisjekker. dessuten synes jeg det er vanskelig å danne meg et inntrykk av hvor mye man får ut av det bare ved å se at det er så-og-så mange klosser. men men Smile
Anonymous wrote:
hvordan er innholdet i forhold til prisen? er det et godt supplement til en normal samling?
Når du vet innholdet, så er det jo en helt subjektiv sak hvor mye du er villig til å betale. Jeg har inntrykk av at de fleste her er byggere, og da er man ute etter brikker med spesiell form og/eller farge til det man holder på med, så da er spørsmålet om boksen inneholder noe man er ute etter. Andre samler på sett. Til og med uåpnete. Rolling Eyes Da er jo spørsmålet om man har boksen fra før eller ikke. Uansett burde 50% avslag på veiledene pris være kurrant. Smile BTW: Hva er en "normal samling"?
Thomas wrote:
Når du vet innholdet, så er det jo en helt subjektiv sak hvor mye du er villig til å betale. Selvsagt. Men ser man andres subjektive, begrunnede meninger kan det være lettere å se i hvilken grad man selv vil få ut av det. For eksempel; dersom noen som bygger på samme måte eller innenfor samme felt som meg finner settet unyttig, vil det være en god indikasjon.
Thomas wrote:
Jeg har inntrykk av at de fleste her er byggere, og da er man ute etter brikker med spesiell form og/eller farge til det man holder på med, så da er spørsmålet om boksen inneholder noe man er ute etter. I en slik sammenheng vil en oversikt over enkelte deler helt klart være nyttig.
Thomas skrev:
Andre samler på sett. Til og med uåpnete. Rolling EyesRolling Eyes
Thomas skrev:
BTW: Hva er en "normal samling"?Det var en lite gjennomtenkt formulering, jeg tar den. Wink