Borg Utvikling

Dette er den første fasen av min nyeste borg. I de neste fasene skal den utvikle seg til en større borg laget av stein.
Jeg skal kanskje ta med denne borgen (når den er større) til modelljernbane utstillingen i oslo, men jeg har ikke hørt noe om det siden Matija skrev den tråden om det, så jeg vet ikke om Brikkelauget skal ha en utstilling der.

Mere bilder på flickr

Mere bilder på brickshelf (ikke enda synlig)

Vel som jeg sa på CC og Flickr:

:open_mouth: hellige …! Dette var en fantastisk borg! Kan du unnskylde meg mens jeg går og henter kjeven min? :wink:

Markus.

:open_mouth: Najs!

Denne har du hørt før; dine MOCs er alltid minst like bra som den forrige, fulle av liv og inspirerende. Og jeg er temmelig sikker på at den får en fin plass på utstillingen, om stemingen rundt det i styremøtet var til å gå ut i fra. Og det finnes ikke én modelljernbaneentusiast som ikke ville like dine byggverk. Det kan jeg garantere! :wink:

Hadde jeg hatt tid hadde jeg nok også dratt dit, men det får være slik. Siste innspurten i college er vel alltid slik.

Atter igjen, lamslående fantastisk! :smiley:

Takk castleLord og Freddie!

Her er den andre fasen:


bilder på flickr

og på Brickshelf

Strålende! Du er definitivt i (min) topp 5 når det gjelder aktive Castle-byggere.

Dette ser jo ut til å bli en fantastisk borgutvikling! Denne delen er like god som den første nei kansje litt bedre :smiley:

CastleLord.

Jeg er meget imponert. Gleder meg til å følge den videre utviklingen.

Fase 3 er ferdig:

flere bilder på Flickr

Ser der ja! :smiley:

Må si at jeg er gledelig overrasket av å se en borg under konstruksjon, og ikke ferdig og kampklar slik som jeg forestilte meg. Atter igjen, DNL, fantastisk!

Jeg må vel si meg enig med Freddie, men nå må jeg finne igjen kjeven min :wink:

Markus.

Fase 4 er endelig ferdig!


Mere bilder

Jeg skal forhåpentligvis ta denne med til møtet, så hvis noen har lyst å se den må de komme :smiley:

Denne er fantastisk! :smiley:
Unnskyld meg mens jeg har et lite hjerteinfarkt. :wink:

Markus.

Her er fase 6:


Jeg har først byget fase 6 fordi det er enklere siden borgen er en ruin i fase 5.

bilder på Flickr
bilder på Brickshelf

Mhmmm meget pent, jeg er i planleggingsfasen for Castle objekt, så når du presenterte fase 6 så kom ideen min der og, du har endret alt til “museums” borg… så er dette siste sjans for å se denne utviklingen?? :slight_smile:

Nei nå er jeg målløs gitt… Nå var borgen fin. :slight_smile:

Markus.

Jeg syns borgen har sett flott ut hele tiden. Vanvittig detaljert og mye å se på. Mange morsome detaljer, mange interesante byggeteknikker (som gir inspirasjon videre). Og ikke minst at dette var en serie med bygging med en utvikling, det var veldig spesielt og morsomt å følge med.

Nå skal vel alt rives ned å lage ruin til fase 5?

Må være litt spesielt å plutselig være ferdig med ett så langt og stort prosjekt også?

Jeg skal lage en fase til :wink:

Jeg har veldig lyst på å bygge noe nyt, jeg har jobbet med dette prosjektet for lenge nok synes jeg, men det var veldig morsomt å gjøre.