Billig tog skinner

Noen som vet om butikker som selger skinner til tog billig?
Nå som dollaren flyr opp og ned som en jojo er det jo ikke så gunstig å handle fra utlandet lengre, imotsetning til da den lå stabilt på 5 kr…
Så ekstra leker kom bra ut på en test på generelt prisnivå, noen som vet om skinner er billig der…

Vet ikke om prisforskjellen på dette er så stor fra butikk til butikk, men så vidt jeg husker har Extra Leker 7896 Straight & Curved Rails til 134,-, og 7895 Switching Tracks til 89,50.

Kommer ann på hvilke skinner du tenker på. Rake 9V-skinner er bortimot umulig å få tak i lenger, så regn med en voldsom inflasjon i prisene på de. Kurvene derimot, not so much. Krysskinner aner jeg ikke, men de er nødvendige for 8-looper ettersom det ikke finnes en plastikkvariant av den.

Jeg kan trolig ordne relativt brukbar pris på en bunke nye 9V krysskinner (32087), om noen er interessert.

Jeg er interessert i alt av 9v togskinner hva har du eventuellt og pris? mvh Legokongen. :smiley:

Fortsetter her jeg siden pakken inneholder de to skinne delene.
Jeg har i en butikk sett 7997, 7895, 7896 og 7898 til kroner 1995.
Er dette billig og røverkjøp?
Har bare finni en svensk pris på den gargo banen til ca 1500 svenske. s@h har ikke disse på markedet lenger og ebay kan jeg jo ikke kalkulere med =p så noen som har prisene i hodet eller erfaring?

Samlepakken heter 66325 Super Set på BrickLink. Extra Leker (Trondheim) hadde den på tilbud til 1999,-, husker ikke normalprisen.