Billboard som skal bytte plakat (hev/senk)

Noen som kan hjelpe meg litt med en liten Technic konstruksjon?
Jeg skal ha en plakat/billboard som “bytter” display, på den måten at en plakat beveger seg opp og ned foran en annen.
Slik jeg har planlagt nå, så må den beveglige plakaten bevege seg minst 15 plater/5 bricks) opp, og ned igjen i samme spor.
Litt som en ventil på en motor.
Har sannsynligvis plass til en Technic motor under konstruksjonen som tar seg av hev/senk,eventuellt bak.
Desto mindre footprint på mekanismen, desto bedre…(Er jeg vanskelig nå?)

Link til LDD fil ( dropbox.com/s/8relwg1vda8bx … d.lxf?dl=0) som viser sånn nogenlunde planen min. I den tenker jeg at den røde skal være bevegelig, mens den blå er den bak som står rolig. Svarte er “ramme” som holder den bevegelige røde på plass hovedsaklig.

[partimg]3873[/partimg][part]3873[/part] lar seg feste til 1x4 plate, som du igjen kan feste i plakaten din.
[partimg]3711[/partimg][part]3711[/part] egner seg til å koble ting sammen.

Eventuelt kan du lage en saksemekanisme:

Kan du ikke legge ut ett screenshot istedenfor den LDD fila?
Men uansett, antar den plakaten som skal beveges er stiv og ikke av tynnt papir som kan rulles opp?
Dersom du fester noen [part]3743[/part] på høykant på hver side av plakaten som skal beveges opp/ned (og som jeg antar er laget av LEGO), deretter kan du ha noen tannhjul i overkant på hver side som løfter det hele opp eller senker ned.

Med litt technic liftarmer og godt planlagt plassering av slike technic gear rack så kan du få det til å fungere slik at plakaten løftes opp og blir stående oppe i en viss tid før så å bli senket ned igjen, for å så stå nede igjen i en viss tid før det hele gjentar seg mens motoren går kontinuerlig i samme retning…

Screenshot kommer i morgen men tror du er inne på noe lurt der, Fønix. Det billboardet som skal opp og ned er Lego ja, 1x28x5 hvis jeg husker rett.

Edit: Screenshot. Den røde er pr nå helt løs inne i den svarte boksen, og blå (stillestående billboard) er på baksiden.

Bruk en motor med liftarm/stort tannhjul som så får en annen liftarm til å løfte den forreste platen opp og ned. Få deler, enkelt å lage. En XL motor vil gjøre susen. Dersom dette skal skje sakte, er det bare å gire ned motoren (da blir den dessuten sterkere)

Skal den være manuell eller gå automatisk?

Tenkte på automagisk. Kunne lett løst det med Minestorms men det er litt overkill:)