Bilder av min container som var med i PKH i år.

Jeg velger nå å vise bildene av den container jeg laget for På Kloss Hold i trondheim i april i år.











:smiley: :smiley:

Lækkert:)

Knall, takk for detaljerte bilder over hvordan du har løst skrivingen, morro å se.

Steinar

Jeg har brukt nesten alle sorte / hvite [partimg]4085b[/partimg] fra sett [set]10233[/set] i denne container så de 2 Horizon Express ligger i deler i en Hammarplast Smart Store plastboks.
Venter på deler som jeg har bestilt fra bricklink så jeg kan bygge opp igjen sett 10233.
Har også brukt alle 12 [partimg]6019[/partimg] fra sett [set]10213[/set].
Hvis det hadde vært mulig å få takk i [partimg]4085b[/partimg] og [partimg]6019[/partimg] i klar farge så hadde jeg hatt lyst til å sette et micro batteri med pærer til å lyse opp bokstavene.
Men de finnes ikke i klar farge.
:wink:

Litt av en jobb! Bra :slight_smile:

Dette minner meg om et skilt jeg lagde til en Market Street-variant for en stund siden. Jeg har desverre ikke kamera for hånden for øyeblikket, så jeg har bare et par bilder jeg tok av det sammen med det ene middelaldermarkedhuset. [attachment=1]Market-Street-og-MM-hus.jpg[/attachment]Jeg hadde egentlig tenkt å lage skiltet på samme måte som i Pet Shop, omtrent som Togfreaks container. Problemet var at jeg manglet sandgule , ingen av de jeg kjøpte av hadde den og jeg hadde håpet å slippe unna med å bruke isteden. Dette funka desverre ikke, de var altfor harde å tre på stangen siden begge deler er av polykarbonat (og er vel derfor en “ulovlig metode”). Jeg måtte derfor finne på noe annet, og endte opp med et puslespill som dette:[attachment=0]Market-Street-skilt.jpg[/attachment]Jeg forandret det litt etter at bildet ble tatt, det er ikke nødvendig med flis på tappen i midten og jeg fjernet et lag plater øverst. Uansett ble baksiden nesten flat, jeg kunne nok ha fjernet noen grå flekker til men jeg var seriøst lens for ener- og hjørneplater.