Bilder 2011 sett ?

Ikke så nydelig, er min personlige mening. Jeg har mine grunner :wink: :

  1. Lisens - overprisa fleshies i kjedelige sett.
  2. Jeg ville heller fortsatt Lego ‘Pirates’ linjen.
  3. ikke så mye mer av deler å ønske seg, de fleste godsakene for pirates brakte vel løs i Atlantis :slight_smile:

men vi får se… kansje lego overasker oss!

(jeg har karakter 2 i norsk, så ikke kommenter det plis :stuck_out_tongue:)

Synes de nye politisettene virker litt tamme sammenliknet med de som er nå.

kan ikke helt forstå det?
De nye politisettene inneholder action =)

Jeg synes di nye LEGO CITY Space serien kjedelig og Korni ut.
Men Jeg likte di nye LEGO CITY Politi serien di var kule. Jeg
likte LEGO CITY Politi serien nr 7279-7285-7286.

Jon Erling

Fant bilde av nytt sett =)
Den er nok den første jeg kommer til å kjøpe meg =)

http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=45045&view=findpost&p=873283

Sjekk forøvrig ut albummet til Grogall fra Eurobricks på Brickshelf, mange bilder av de forskjellige nye som kommer.
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=grogall

Åheisann!

Banken og chasesettet var kult! Gleder meg over at det kommer flere bygninger utenom brann og politistasjon. Det trengs for å kunne bygge en mangfoldig by.

Gleder meg virkelig til 2011, det ser ut til å bli et godt år på flere områder, men også et godt Legoår. For min del, som er kommet helt ut av Legoskapet etter å ha funnet dette forumet, må det settes opp et eget Legobudsjett for 2011. :exclamation:

Som jeg har signalisert tidligere er jeg egentlig kun interessert i Citytemaet så slagordet “keep it real” passer godt for min del. Egne kreasjoner/modulære bygg må da bygges av PaB, basis og deler fra kasserte sett fra andre temaer. (Som mine sønner er gått lei)
Høydepunktet i desember blir i allefall å bygge og beskue Grand Emporium.
Skal høre med min lokale Extra Leker-butikk om han kan ta inn Fire Brigade, Green Grocer, Tower Bridge og de fremtidige modulære settene. :slight_smile:

Til våren har jeg for min kone foreslått romantisk weekendtur til København (og (pga) den nye Lego Store) :wink:

God jul og god bygging folkens!

Her er offisielt bilde av #3661 Bank & Money Transfer! Må ha

… Og #3648 Police Chase…

Nice :slight_smile:

…og 7743 er nå bestilt.

Venter i spenning på den nye katalogen for å se om årets sett er noe å satse på, foreløpig ser det ut til å bli “gamlesettene” som redder LEGO-verdenen min.

Fra LEGO.com

10155 - Maersk Line Container Ship

Vet et par gutter i dette huset som skal ha denne til våren i hvert fall… :wink:

Den var kanskje ikke ny?? :question:

…men fin er den… :wink:

Er ny den :wink: reprodusert med mulig litt forandringer.

http://www.flickr.com/photos/blue-moose/5287799184/

Som jeg skrev under Lego-nytt-tråden: Både biljakt-settet, banksettet, tømmerhytta og Diagon Alley er nå tilgjengelige på lego.no. Pluss et par overraskelser under Minifigures-temaet på butikksida. Bare å klikke seg inn og bestille - jeg fikk en dyr ettermiddag.

Biljakt-settet virker ekstremt høyt priset til city-lego å være. 300,- for 173 deler. Håper det ikke blir slik prising på alt nytt i 2011

City ser som sagt ut til å bli en skuffelse for meg i år (,men dukker jo mest sannsynlig opp noen godsaker etter hvert),
Men når en minst venter det så dukker de mest fantastiske sett opp i Lego kingdoms!
Flere sivile sett bla med GEITER og HØNS, ja dere hørte rett!!
De fortsetter i stil med Medieval Market Village (som jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe nå, før den går ut av sortimentet)…
Er også snakk om det kommer en ny type farge på hesten i de settene, men ikke jeg klart å se ut fra de små bildene, men kan forandre seg siden det er “prelimenery pictures”…
Ser virkelig ut som Lego hører på voksne fans om dagen gitt. (tipper flere dyr ikke er langt unna å dukke opp feks sau og kan jo så smått begynne å drømme om en zoo serie :wink:)
Settene kommer til sommeren og fått lekkasjene fra Eurobricks/Flicker :slight_smile:

Tømmerhytta? Den har jeg ikke lagt merke til …

Tømmerhytte:

Wow, holy crap! Nice :laughing: :smiley:

Og da er settet lagt til i min nyeste bestilling :smiley:

Til alle som synes city space er korni:

det skal komme en serie som heter Alien Conquest, ser ut til å ha både mennesker og aliens, både sivile, bønder og krigere.

titlene:
7049 Alien Striker
7050 Alien Defender
7051 Tripod Invader
7052 UFO Abduction
7065 Alien Mothership
7066 Earth Defense HQ
7067 Jet-Copter Encounter

http://lego.wikia.com/wiki/Alien_Conquest