Bilder 2011 sett ?

Noen som har sett noen bilder på kommende sett? post de gjerne her. Skule så gjerene sett bilder på hva som kommer.

Det kommer nå utover høsten :wink:

Ingen ennå :frowning: sett noen små av starwars men kun det vil jo se minifigures serie 3 og city og ninja serien. Folk må si fra så fort de ser noe. :slight_smile:

Her er noen bilder av nye Star Wars-sett. :slight_smile:

Her er bilder av mange av de nye 2011-settene: ninjago og Pharoh’s quest

edit: Hm, han måtte visst fjerne bildene, men en annen fyr har lagt ut ninjago-bildene i hvertfall her

De nye city politi settene ligger også ute med bilder, samt de nye city romfart settene.

Finner ikke linken akkurat nå dessverre.

Her fant jeg en bedre link, med det meste av lekkede 2011-bilder tror jeg… link

Betyr det at alle de eksisterende politisettene forsvinner? I så fall burde jeg kanskje slå kloa i 7743 litt brennkvikt…

Ja, jeg vil tro at de gamle blir faset ut. I hvertfall de fleste av dem.

Da vi fikk de nye brannsettene i år, så var det to av settene som “ble med” i det nye oppsettet, så det kan jo være at noen av politisettene fortsetter også.

Men ikke ta sjansen… løp og kjøp :slight_smile:

Har funnet dette, fra Brothers Brick. Dette kan bli mange fine sett. brothers-brick.com/2010/07/2 … -con-news/

Så ingen sett annet enn en Dastan fra Persia settene.

Captain Jack hører ikke til noe offisiell LEGO :wink:

Tror ikke den lenken virker, får kun opp en nederlandsk søkemotorside som forteller meg at ingen treff ble funnet…

du må nesten spesifisere hva som ikke virket?

eneste som ikke virker er brickshelf linken i toppen og cecilies to ninjago og pharaos quest linker.

Mente den Brothers Brick-greia. Men nå virker den plutselig…skjønner ingenting. Samme kan det være. Søt kamel.

Har du ikke fulgt med på pirates-forumet på eurobricks? :unamused: :laughing: Det kommer Lego Pirates of the Caribbean sett i 2011 :smiley: Og det er ikke tull heller… Om du har gooooood tid, les denne lange tråden: eurobricks.com/forum/index.p … opic=44443
Kort fortalt, så er det visstok bekreftet av insidere hos Lego at det kommer, sannsynligvis samtidig med at den nye filmen kommer ut våren/sommeren 2011.

jet om det er non som har lest feil der da =p hahahahaha

TrU.com har lagt ut 3 av de nye politisettene på sin side med bilder.

det må søkes inne på TrU.com sin side for å finne dem der.

ellers er dem samlet inne på 1000Steine

men siden dem nå er offisielle så har jeg lagt dem her å :wink:
Dessuten kommer det to nye torsoer (eller er torsoen med tyven med jakke over gammel?), KUBEIN, hund og muligens en sekk eller noe som kan sees på tyven i 7279

7279

7288

7498

Her kan vi se få bilder fra Ninja-Go serien

http://modelbuildingsecrets.wordpress.com/2010/11/15/first-look-at-ninja-go/

Nå er det offisielt bekreftet at det kommer Pirates of the Carribean sett i 2011. Ingen bilder ennå, men link til nyhet her: prnewswire.com/news-releases … 25804.html :sunglasses:

Nydelig =)
Da er det bare å vente på bilder =)