Behov

Daws, I drenge og piger!
Nu e det under to månader igjen og æ har større behov mht:
hvite takstein 33°
hvite vinduer, 1x3x4
demmes innmat (lemmer?)
hvite vinduer og dører, 2 Nupsies brei.
Med lyseblått e æ ganske så godt forspent, slik at æ vurderer å bygge to sidefløyer tel, på baksida, men da ville behovene under A bli fordobla.
For de vinduer gjelder: gjerne med uten de små knipser til de ytre (grønne) lemmene, dvs delvis ødegelagde.
Viosst at nokon kunne forbarme sæ, så skal æ sjå om ikkje æ hadde noko Lego i bytte.
Hilsen
Michael

Michael wrote:
Daws, I drenge og piger! For de vinduer gjelder: gjerne med uten de små knipser til de ytre (grønne) lemmene, dvs delvis ødegelagde. Hilsen Michael
Betyr det at du ikke vil ha noen av mine 6,5K grønne lemmer??????? *sukke oppgitt* Jeg skal se om jeg i kaoset kan finne noen allerede maltrakterte vinduer, men lover ingenting, i det siste har jeg ikke funnet igjen biblotekbøkene mine engang Wink aj-ml - som ikke vil ha vannskade i hele kjelleren.....

Morn Du!
Takk for det!
Dschæ, altså disse grønne dimsene…æ har ikkje nok til alle mine røde vinduene, heller. Men ikkje for nuværandes bygg.
Man skulle kanskje anstrenge sæ litt (meir) og finne ut om man kan bruke dem tel noko anna - og meir vettugt?
Legge flat til gress, blir fint mønster i riflene. Men kor mange må det være før dem passer med Nupsiene?
Husker at nokon prøvde uten hell hos 1000steine. SKulle man (dvs ikkje Æ, pga teknisk handikap) kanskje måle dem med mm-mål og regne litt?
Hilsen
Michael