BBL - Trehytta til wookiene

Edit: tok Jacopyright på ordet og la litt mer arbeid i skogbunnen. Under følger resultatet! :slight_smile:

Alt var bedre før, ikke sant? I alle fall var det bare fryd og gammen for wookiene på planeten Kashyyyk da BBL hadde kontor der før Imperiet dukket opp og sprakk boligboblen.




Eiendomsmegler Roffwhurr viser stolt frem den nye hytten og hovmesteren som følger med salget.



Tomten innbyr til mye hygge under det flotte Wroshyr-treet.


Hvorfor ikke nyte en forfriskning på de flotte utearealene en varm sommerdag?


Interiøret kan trenge noe oppgradering, men hva trenger man egentlig i en hytte på en planet med sommertemperatur hele året?

Hele albumet: https://flic.kr/s/aHskU69Uxd

Nice! Fin fargebruk på trærne :slight_smile:

Vakkert. Et utrolig stilig tre! Holder på å bygge et tre nå selv, så kjenner til utfordringen…
(Hadde du brukt endel grønne plates til å bygge litt terreng rundt treet hadde denne modellen gått fra “nice” til “wow” :wink:)

Takk! Det ante meg at jeg hadde gitt bakkenivået litt for lite oppmerksomhet. Kanskje jeg skal fikse litt på det nå før fristen går ut!

Bakkenivå / skogbunn er nå en del mer forseggjort og nye bilder på plass. Jeg synes i hvert fall det ble litt mindre platt! :slight_smile:

Det ble mye mer livlig :slight_smile: liker det

Denne var fantastisk kul - utrolig stilige farger på treet, og hele ideen var bare magisk :smiley:

Wow! :laughing: