BBL - Modular Bypark m/fuglekasse

“Bygg et hus i minifigurskala”. “Ingen jobb er for liten…:”. Jojo. Jaja. Mitt bidrag er altså en fuglekasse! :blush:
Jeg har så mange byggeprosjekter på gang at jeg bare måtte velge en av dem å fullføre som bidrag - og da de fleste er modulifiseringer av standard sett følte jeg at de kanskje ikke helt ville bli originale nok for denne konkurransen…?

Denne byparken er virkelig et populært sted å slappe av - og bildet er tydeligvis tatt på en søndag, for det er skikkelig fullt med folk! :open_mouth:
Parken er omkranset av en lav mur med gjerde på toppen, har et lekkert brolagt inngangsparti, rikelig med gressområder og benker, og i midten en vakker statue med springvann.

Hoved-blikkfanget er det store gamle treet, med en populær dekkhuske for barna (det syns kanskje ikke særlig på mine dårlige bilder, men bakken under er slitt ned helt til den brune baseplaten).

Jeg har lenge ønsket å ha en liten park i modulhusgaten min - ypperlig for å bryte opp husrekken og skape litt mer liv. Treet var en ny og morsom utfordring.
Parken er fylt opp med hele “Fun in the Park”, Statuen er også et velkjent legosett - og til slutt klarte jeg jaggu også å skvise inn valentin-picnic’en! :smiley:

Måtte lete litt for å finne huset, men veldig fin park. Og egentlig en veldig god løsning på siden av cafe chesss alber. Synes den uteserveringen på siden blir så veldig inneklemt i modulhusrekken.