BBL - Chillville Museum of Art & History

Da avslører jeg mitt bidrag til denne artige konkurransen, nemlig “Chillville Museum of Art & History”!

Museumet ble implementert i byen min Chillville tidligere i dag men jeg fikk først tatt bildene som vist under.

Her kan man boltre seg i to etasjer fulle av kunst og gjenstander fra både en svunnen tid og nåtid.
Til øyets begjær, alt fra sjeldne mynt(er) fra Kpt. LegoBills herjinger på de 7 hav, rustning fra ridderalderen og helt til mer abstrakt og moderne kunst fra vår egen tid.

Selve museet er et moderne bygg i tiden med inngangsparti i glass fra gulv til tak, matchende lysekrone og en spesialdesignet glasstrapp som leder opp i 2. etasje.
Et helt nytt designelement preger takskjegget. På balkongen nytes velkomstdrinken som ble servert på åpningsdagen og det med god utsikt over byen.

Håper mitt bidrag faller i smak og hanker inn stemmer i lange ban(an)er


Resepsjonist - besøkende - servitør i anl. åpningsdagen - kunstsamler - kurator


Velkomstdrink i anl. åpningsdagen. Musserende av god årgang iblandet noe annet, serveres med rørepinne.

Kjempeflott byggverk, igjen! :smiley:
Gledet meg til å se ditt bidrag :smiley:
"Klapp klapp "

Mange bra detaljer. Likte spesielt glasstrappen, og smart å bruke level-basene til å sette vindu i som glassvegg :smiley:

Trappen var kul den også

Steinar

Virkelig et storslått inngangsparti! Flott bidrag! :smiley:

Fantastisk kul trapp!

Bra MOC! Som flere andre, trappa var helt konge! :slight_smile:

harald-

Utrolig kul!

Utrolig mange kule detaljer her! Mine favoritter er:

  • grå bananer som fancy bygningsutsmykning (hvor lenge måtte de ligge før de ble grå, forresten? :wink: )
  • snasen bruk av miniantenner som rørepinner i drinkglass
  • fantastisk stilig glasstrapp
  • skikkelig gjennomført “lykketiøring”-glasskuppelstativ -som tatt rett ut av Donald DUck & co!

Mange artige byggeteknikker her… Knallbra! :smiley:

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene og tilbakemeldingene! -Veldig kjekt å få og gir meg litt tro på meg selv. :slight_smile: