BBL - Bolighus

Ja, da var det på tide å avsløre mitt bidrag til konkuransen. Ettersom jeg er ganske ny her i Brikkelauget tenker jeg det også er på tide å introdusere meg selv. :slight_smile:

Jeg heter Aasmund og er 15 år. Litt i det yngste laget kanskje men fikk fortalt at de yngre også er velkomne. LEGO-interessen har vært der helt siden jeg i 4-årsalderen fikk mine første sett. De siste årene har det vært litt opp og ned, men da vi for litt over ett år siden fikk ny låve med 90 kvadratmeter LEGO-byggeplass, fikk hobbyen et stort løft. I november i fjor bestemte jeg meg for å melde meg inn i Brikkelauget, og håper at det kan føre til videre utvikling av interessen. :slight_smile:

De siste ukene har jeg syslet med dette bidraget. Tanken bak prosjektet var at jeg synes LEGOs samling av modulbygninger mangler et rent boligbygg. Derfor har jeg bygget en modulbygning som kun er konsentrert om boareal.

[attachment=2]mini-I gata.jpg[/attachment]

[attachment=1]mini-1 etasje.jpg[/attachment]

[attachment=0]mini-2 etasje.jpg[/attachment]

Flere bilder finnes på flickr: flickr.com/photos/145356369 … 561027534/

Beklager at bildene ble så store :unamused:

Kult bygg!

Fantastisk! :smiley: og velkommen til Brikkelauget :wink:

Her var det mye kult.
Liker at du har to leiligheter hvor kun den ene er over to etasjer (hvis jeg ser det riktig på bildene)

flotte detaljer, velkommen til galskapen

steinar

Det var en nydelig entré! Ikke mye å utsette på dette, veldig flott arkitektonisk sett på utsiden og noen meget pene interiører.

Skulle jeg pirke på noe, så måtte det være at førsteetasjen er en smule lav. Jeg ville bygd den et par klosser høyere for å få den enda mer realistisk - i bygårder er normalt førsteetasjen en god del høyere enn etasjene over. Se bare på LEGOs egne modulbygninger :slight_smile:

Veldig pent :open_mouth:

Veldig kult hus. Litt lavt, men mange stilige detaljer. Topp innredningsløsning. Tommel opp. :smiley:

Artig bygg med mange fine detaljer - bra jobba! :smiley: