BB-8 og BB-9E

BB-8 er oppdatert

Les hele historien her:
medium.com/@hensolberg/my-lego- … .b19jwq32t

Byggevideo:
[youtube=wide]W66Sm4K0O9Y[/youtube]

Gratulerer med svært oppslag på The Brothers Brick! Vel fortjent. Og ikke bare med ett bilde og en liten tekst, men med beskrivelse av hele prosjektet! Og videoen med miniutgaven :slight_smile:

Takk, veldig moro. Et bevisst forsøk for å få litt oppmerksomhet og stemmer til Ideas-prosjektet. Morsomt at de ville skrive om det da :slight_smile:

Det sprer seg :slight_smile:

m.ign.com/articles/2016/02/01/th … ego-pieces

Oi! Takk for tips! Det var kult!

Da har jeg bestilt deler for å bygge min egen :slight_smile: jeg kjøpte alt rett fra Lego, så nå er det bare å glede seg til delene kommer :slight_smile:

Kult! Bestilte du deler til versjon 2?

Jepp :slight_smile: jeg gleder meg veldig til å se den når den er bygget :slight_smile:

I dag kom de siste delene! Så god timing har jeg aldri vært med på :wink: veldig fornøyd ! Etter å ha bygget den må jeg si all respekt til designeren her altså! Utrolig tilfredsstillende hvordan alt passer sammen :slight_smile:

PS: Tror jeg har oppdaget et par feil i del listen… Det står bare 1 av headlight delene, men det brukes to. Og jeg manglet også en hvit 1×3 og en hvit 1x2. Jeg hadde så jeg fikk bygget ferdig, men lurer på om feilen ligger i listen eller i bestillingen :slight_smile:

Bra du likte den, takk for tips om feil i byggeinstruksjoner. Det skal jeg sjekke opp :slight_smile:

Fikk tatt noen bilder i fototeltet i dag.

En gammel tråd, men oppdaterer den i stedet for å lage en ny tråd for en nesten lik moc. Har nå laget en mini-modell av BB-9E som dukker opp i The Last Jedi. Kinosjefen i Fredrikstad ville gjerne ha en stor en, men det rekker jeg ikke…

Kroppen er så og si lik som før, men hodet er helt annerledes.
Noen bilder:

Kjempestilig! Liker spesielt godt hvordan du lagde hodet til “darth ball” :smiley:

Artig sak det der :smiley:

Fantastisk! Byggeteknikken på hodet er jo veldig spennende :slight_smile:

BB-8 viste jo seg å være en stor hit, så Darth Ball blir nok en hit hos the dark sideers :wink: