batman

ingen av dere som har lyst på Super Heroes?? en bra sjanse for å få batman, ironman, hulk robin, thor , wolverine og mange andre kule figurer + settene er kule! har fire sett som jeg har kjøpt fra ebay og 3 av de kommer ikke til norge…

Den var vist feil =p Jeg må gå dit oftere. Var først bestilt så blei den trekt i mellomtia.

Var kun Extra Leker og TrU som har dem i Norge + eventuelt BR som kjører gjennom Danmark.

Dere kan kanskje ta en titt her: biit.no/search?q=lego+super++heroes&f[search_index]=Toys . Norsk amazon.co.uk forhandler, gratis frakt til norge hvis du kjøper over 155kr, men beregn moms og importgebyr på de settene som er over 200. Noen av settene er jo under 200kr

EDIT: ser at linken må kopieres ut, ble visst noe feil der

Egentlig burde detnvære unødvendig å kjøpe på nett fra utlandet, det beste er å gå i en butikk og kjøpe det selv… Skal til extra leker i Larvik på onsdag for å kjøpe settet: Hulk helicarrier breakout.

Det er jo sant. Men på nett kan vi spare flere hundre om ikke tusner i året om man skal ha mye LEGO. 10% billigere på Extra Leker er ikke mye for oss som handler over middels mye LEGO. =(

Men handler i lokal butikke for og støtte dem =)

Skal til extra leker i Larvik på fredag, noen som vet om de har fått in Hulks helicarrier breakout set?? Har så lyst på det!!

Hvis de har den legoen du trenger burde man støtte dem for at de ikke skal gå konkurs på de plassene de har butikker.
hvis de går konkurs der du bor kan det hende at du ikke kan kjøpe det du trenger mye nærmere enn på nett.

Dånn ca. Jeg har vel rundt 12 butikker å handle fra i 3 mils radius :wink:

Men er det noen av dere som vet hvor man kan få tak i Lego lord Of the rings og Lego monster fighters?? Vet at man kan få MF på Ebay.de og at de er i USA og kanskje uk. Lord Of the rings er bare i USA. Kan. Noen av dere fortelle meg hvor de selger MF og LOTR i Norge?

Det er ikke lansert for det norske markedet ennå i Norge, kommer snart…