batman

noen som har lego batman sett som de kunne tenke seg og selge,
ønsker sett fra den orginale serien ikke, super heroes

Husker at jeg hadde alle de gamle Batman setene, men nå er de ødelagt og kastet i lego kassen. Kunne tenke meg å få tak i Super Heroes setene! Jeg har 6857, som jeg kjøpte på Ebay men er det noen av dere som vet hvor jeg får tak i de?? Har hørt at de kommer til europa i mai, men UK har de allerede! urettferdig!

du kan vel bestille dem på bricklink,

men, har du noen figurer hele? eller små fartøy

Hei
Super Heroes (DC) settene er på tur inn rett over påske, se Lekestallen.no.

Det er bare begrenset med Super Heroes sett som kommer til Norge og det er kun en kjede som får kjøpe de av Lego Norge.
De "norske " settene kommer i mai og er fordelt på 3 stk DC universe og 3 stk Marvel sett.

Marvel settene regner jeg med at jeg har på lager om ca 2 uker, disse slippes i USA og Storbritania nå.

Mvh
Vegard

vet du hvilke 3 DC universe set som kommer? og hvilken kjede som kjøper de ?

Hei, ja det er:
6858 catwoman Catcycle Sity Chase
6862 Superman vs Power Armor Lex
6863 Batwing Battle over Gotham City

Kjeden er Extra-leker, de har ca 13-15 utsalgssteder i Norge

Mvh
Vegard

hmm… stilig at det er de billige extra-leker og ikke foreksempel toysrus :slight_smile: synd at det ikke kommer batcave :frowning:

hvorfor er det bare 3 sett? og hvorfor bare en kjede?

Outland har flere av DC-settene, inkludert Batcave.

I dag kommer DM til Ekstra leker i posten.

Kan fortelle at 24 April lanseres Super Heroes

Ekstra leker har som følger Batwing ( 6863 ) til 379 kr
CatCycle ( 6858 ) til 138 kr
Superman vs Power Armor Lex ( 6862 ) til 279 kr
Wolverines helikopter ( 6866 ) til 279 kr
Quinjet ( 6869 ) til 749
Hulks Helicarrier ( 6868 ) til 679 kr

Hmmm… Fikk nettop 6865 (captain america’s avenging cycle) 6866(wolverine’s chopper showdown) og 6867 (Loki’s cosmic cube escape) fra ebay. Lurer på om man kan få tak i settene hos brio??

Nei, av leketøyskjedene er det er vel kun Extra Leker som fører SuperHeroes, og da kun enkelte sett. Outland i Oslo har derimot alle settene.

impossible… var hos nettsidene til br-leker sjekk dette: br.no/S%C3%B8keresultater.as … r%20heroes
og nettsidene til toysrus sjekk dette: toysrus.no/SearchResult.aspx … r%20heroes

extra leker kan umulig være den eneste butikken som selger super heroes settene.

Rart men er disse også i disse butikker eller kun fra nett? Noen kr biligere på ekstra leker værtfall.

Brio Krokstadelva har også Super Heroes settene.

Hmm, rart, i følge LEGO Norge skulle kun Extra Leker få dem. Kanskje BR kjøper via Danmark?

Står LEGO Norge på bestillinga hans. er vel kun BR og TrU som kjøper via Danmark pga sentralstyring trur jeg.

Da er det noen som ikke er helt enig med seg sjøl :slight_smile:

Usikker for TrU, men det med BR stemmer nok - de kjører eget løp.

Var hos brio på hvaltorvet i Sandefjord, de har ikke fått det inn, litt synd egentlig…

Jeg var på Ekstra Leker her i Tromsø på lørdag. De hadde ventet inn en palle med LEGO tidligere i den uka. De hadde annonsert i sitt lokale blad at de skulle ha Batman settene 24.april. Men av en eller annen grunn var den pallen med LEGO forsinket og de håpet den kom inn i dag mandag 30.april.
Skal uansett stikke innom en tur der i dag for å raske med meg ett par Emerald Night sett om de har noen igjen…