Baseplater

Bonden: Vi gjør en deal: Jeg slutter å svare for deg og du slutter å bekjentgjøre mitt navn…

Ifølge brickset.com var de blå verdt 50 kr, de gule ca 60 kr, mens de grønne var billigere enn min pris. Jeg kunne selvsagt gi bort platene, men de kostet meg noe i innkjøp. Men det er vanskelig å fastsette en pris, det blir vel hva folk er villig til å betale.

Bukormen, du har selv lagt ut ditt fulle navn på finn, og også lenket til annonsen der dette står. Jeg er også ganske sikker Bonden aldri hadde nevnt navnet ditt igjen, så jeg lurer på hvorfor du svarer i det hele tatt. Bonden sa jo allerede lenge før at han ikke ønsket flere innlegg i denne tråden av deg.

Hvis du har tenkt å noen sinne få solgt Lego til noen her, må du sette priser ifølge bricklink.com
Faktisk, fordi du bare selger få deler, for enda lavere pris, og hvis legoen er skitten, enda lavere.

Nå stopper vi! Fint om dere holder dere på tema og tar andre diskusjoner der de hører til.

Savvvas! Prisene jeg nevner er fra bricklink.com, jeg skrev ved en feil brickset.com.

Foreslår å lukke tråde.

Jeg beklager alt off topic som har forekommet i denne tråden, det var aldri min intensjon. Om noen med master-klarering vil fjerne tråden setter jeg pris på det. Den har gjort nytten sin for min del.

Hei,

Hvor kjøper man disse? Jeg tenker da primært på de som har elveutseende, andre farger enn grå og lignende. Finner svært lite på nettet. Mulig jeg søker helt feil :slight_smile:

Skal benyttes til en “modular” by - på sikt :slight_smile:

-Morten

beste stedet er vel bricklink?

Her for flate: bricklink.com/catalogList.as … &catType=P
Og her for de med litt høyder på (raised): bricklink.com/catalogList.as … String=243

Ah… Nydelig :slight_smile:

Tusen takk… Tenkte faktisk ikke på Bricklink i det hele tatt…

-Morten