Base til frihetsgudinnen i LDD

Blei noe fasinert over frihetsgudinnen i Lego (3450), så satte meg likegreit ned og bygga den i LDD. da den blei ferdig syntes jeg den mangla noe, så søkte litt rundt på nettet og fant forskjellige versjoner av basen til gudinnen… Syns de jeg fant så litt uferdige ut, så prøvde å ta det beste utifra de jeg hadde funnet og laget min egen… Så her ble resultatet :stuck_out_tongue: Er forøvrig 7654 deler inkludert gudinnen…

Veldig bra laget.
Har selv Statue of Liberty settet og den stod oppbygd her i ett par år før jeg tok den i fra hverandre.
Jeg syns også at den manglet noe i bunnen. Men tenkte at det jo var den grønne delen som jo er kjent blant folk flest, samt at det blir ett dyrt sett om man skulle hatt ytterligere 4000 klosser i basen :slight_smile:

Men ser jo på bilder at det er enda mer før du er nede på bakkenivå. Skal du lage resten også?

flickr.com/photos/wwarby/2229937579/

Ja dyrt hadde det nok blitt… Føler at den ikke er helt ferdig inni enda da jeg såvidt har begynt å lage ei spiraltrapp som går opp til 3 nivåer. Så en god del flere klosser blir det nok før jeg sier meg ferdig med basen. Resten av “basen” slik den er i virkeligheten hadde jeg ikke tenkt på å lage… Men kanskje en gang i fremtiden :stuck_out_tongue:

Hei. Johnsen kunne du sende meg frihets gudinne fila i LDD på mail, hvis det er brukt deler som man kan bestille da…
Vurderte å bestille meg den fra Ebay, men ingen av de som selger sender til Norge :frowning:
Så da får man bare brette opp armene å bygge selv om det er mulig, prisen på brikker er ikke så farlig.

Skal bare ha en WOOOW statue på hylla i stua :smiley:

Har du spurt dem direkte? Det er ofte at de ikke skriver at de gjør det, men er likevel villige når man faktisk spør.

Jeg har ved flere anledninger spurt og fått ja ved alle gangene, så det er noe jeg anbefaller. Det hjelper ofte å si at man skal ha det til et prosjekt og det er ingen andre som sender til Norge som har det :slight_smile:

Det er ingen her som vil selge vel ???
Har meget lyst til å bygge denne/ha den.
Kan sikkert bli enige om en pris…

Det er et veldig sjeldent sett, så det er godt mulig at ingen har den.

Men altså, alt handler om hvor mye du er villig til å betale - se på BrickLink for prisene :slight_smile: Hvis du mener de er hyggelige så er det bare å kjøpe der.

Takk Matija.
Kan bare nevne at mine foreldre bor på Vestli, sånn for morro…
Hadde kansje vært mulig å stikke innom deg en dag, å se på noe av det du har laget?

Ehm… helst ikke :exclamation: Altså, for din skyld, leiligheten er alt bortsett fra å være klar til å ta imot gjester (les: jeg har mer eller mindre forbud mot å invitere noen inntil videre) :wink:
Men det er faktisk ikke mye å se, de fleste ting er enten pakket i eskene og lagret i (mikro)boden eller ikke hos meg i det hele tatt. Kanskje en vakker dag jeg har råd til noe større drømme:unamused:

Skjønner. Hehe… Jaja. Therese og jeg har kjøpt oss leilighet på strømmen, skal prøve å få plass til mine “utstillingsobjekter” på diverse hyller og slikt, men prøve å gjøre det pent selvfølgelig. Men får håpe vi kan sees på en byggesamling eller noe. Tittet innom siden din og ble mektig imponert over noe av det du har laget… Inntil videre takk for råd og tips…

Hei. Jeg har den frihetsgudinnen du var på jakt etter og er villig til å selge. Er du ennå interessert?

Hvilken pris tenker du da?

Gjest: Kan være greit å se når et innlegg ble skrevet.
Min siste post er fra 2011 nemlig.
Jeg har hatt frihetsgudinnen i flere år nå !

Jeg selger den for 8000,-