Barcode - Oslo

Hei!

Jeg er en AFOL fra Polen, aktiv i polsk LUG Zbudujmy To. Jeg er også programmerer som fra September bor og jobber i Oslo. Jeg kan ikke snakke norsk veldig godt (det er nok for å si at jeg vil ha ikke kvittering), men jeg prøver å laere. Jeg håper at min norsk er også nok for å skrive en kort post her. :wink:

Dere kan se andre mine konstruksjoner på Flickr: flickr.com/photos/toltomeja … 4528816125

Det er min ny MOC, microscale Barcode i Oslo. Jeg ser disse bygningene hver dag fra mitt kontor - nå har jeg også min egen Barcode!

Mer bilder: flickr.com/photos/toltomeja … 2511859746

Hei!

Velkommen til Norge :smiley:

Veldig bra at du klarer skrive Norsk i hele tatt etter så kort tid :wink:

Mange flotte MOCs på siden din også, spesielt “sivile castle” inspirerte bygg liker jeg siden 7189 Mill Village Raid og 10193 Medieval Market Village er et par av mine favoritt sett fra Lego :slight_smile:

Hei!

Utrolig stilig MOC av Barcode! Veldig god idé til en Architecture-modell, overraskende at jeg ikke har sett noen gjøre dette før (men så har jo ikke bygningene stått der så lenge heller).

Jeg har fulgt deg på Flickr i mer enn fire år, men ante ikke at du hadde flyttet til Norge! Du må komme til vårt store årlige arrangement PKH i Trondheim i april :slight_smile:

Are

Wow!
Der var det mye fint å se! Velkommen til Norge!

Gjermund

Velkommen! Kjempefin modell! :slight_smile:

Så stilig :smiley:
Syntes du klarer deg bra på norsk jeg, og med trening blir det enda bedre.
Velkommen hit.

Gøy at noen prøver seg å lage Architecture-modeller i fra Norge. Ble veldig bra.
Utrolig mange flotte modeller du har på Flickr siden også.

Du skriver i hvert fall veldig bra norsk.

Denne likte jeg, skikkelig kul. Kjempebra bygget =)

Velkommen!

Mye fint på siden din :smiley:

Velkommen! Denne var veldig fin! Håper du kommer til PKH i Trondheim i apirl.

Bardzo fajnie model. :smiley:
Ett kult byggverk.

Mvh
Rolf Bernhard

Vakkert! :smiley:

Tusen takk for komentarene deres!

Dzięki! :smiley:

Jeg er glad at det er en utstilling i Trondheim snart. Jeg skal sikkert og møter dere!

Så den på Flickr - flott modell!

Birgitte