Avisa

Daws, I drenge og tøser!
Den herværende avis har et projekt for sommeren og for mangfoldåret.
Men å varsle meg om å stille sminket og barbert, det klarte dem ikkje.

Flagget er fra min hjemby. Glückstadt. Ikkje hemmelig.
Hilsen
Micha
[Edit Matija: forminsket bildet i innlegget]

Daws, I drenge og tøser!
Han hater meg.
På brickshelf er bildet nemlig sånn midt imellom (og leselig)
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=2990223
Æ må nok kontakte Ustascha’en en gang.
M.a

Neste gang ville det vært fint om du kunne gjøre noe sånt med en gang (dvs. enten gi tekst-lenke eller thumb-lenke), istedenfor å direkte vise et 3756-piksler-bredt bilde her, noe som ødelegger helt lesbarhet av hele tråden (det er flere som ba pent om det tidligere). Men du skjønte vel at man kunne klikke på det lille bildet for å se originalen?
Ellers vil jeg vennligst be deg passe litt på ordbruken, takk.

Bildet i seg selv er ekstremt stort på Brickshelf også, men Brickshelf justerer det ned når det viser det fram.
Det finnes massevis av gratis programvare som kan endre størrelsen på bildene før man legger dem ut. Da sparer man båndbredde og lagringsplass også.
Forresten en morsom avissak Smile

Mer avis-stuff:

(Takker Matija for konvertering fra en stor PDF til denne jpg-versjonen).

Ble en flott artikkel dette, Øyvind. Litt morsomt at jeg kom inn døra hos deg rett etter avisa tromsø kom. Skjønte egentlig veldig lite da de plutselig skulle ta bilde av meg og roboten min. Embarassed Også i og med at de ikke brukte bildene i avisa heller.
Forresten, takk for at jeg fikk komme å se på lego-samlinga di! Litt av en samling du har må jeg si! imponert Wink

Og da hadde jeg vært der igjen… denne gangen i avisa Nordlys.

Denne ble laget i forbindelse med modellen av Verdensteateret som planen var å stille ut på TIFF.