Architecture tilgjengelig i Norge?

Jeg sjekket akkurat innom Shop-at-home og så at “Architecture” nå står på “by theme”-siden. Foreløpig har de bare listet den nye 21009 Farnsworth House (kr 569), men de andre settene dukker opp under “you may like”. Hvis jeg trykker på dem får jeg bare “not available in country Norway”, men siden de er listet med norske priser (Fallingwater kr 899, små sett som Space Needle kr 199) håper jeg det betyr at de kommer etterhvert.

Hvis der står pris og “available now” så kan du også købe dem.
I SatH Danmark kan du få
21002
21003
21004
21005
21009
men jeg har aldrig oplevet, at der er sat pris på samtidig med at der står “not available in your country”.

Da er LEGO Architecture tilgjengelig for det norske markedet på LEGO S@H =)

Følgende er tilgjengelig:
21009
[set]21002[/set]
[set]21003[/set]
[set]21004[/set]
[set]21005[/set]

Viktig melding.
Bli med å bestemme hva som kommer i fremtiden…

3 stemmer. Du kan stemme 3 på samme :wink:

http://architecture.lego.com/en-us/inspire-us/

Jeg har ingen architecture-sett fra før. Tenkte å begynne å kjøpe dem inn nå og lurer på om de 15 som er tilgjengelig på S@H faktisk er de som er kommet ut, jeg har ikke gått glipp av noen da?

har fått med meg at [setimg]21000[/setimg] (21000) Willis Tower er re-released med 21000-1 Sears tower.

Dette mangler:

[setimg]21001[/setimg]
[set]21001[/set]

Ellers er tilbudet på S@H komplett. Så kommer 21015, Eames House, senere i år.

Jeg har alle og synes dette er noe av det mest delikate LEGO har lansert, men foretrekker definitivt de store modellene (Fallingwater, Robie House) foran de veldig enkle. Fallingwater er favoritten så langt.

Takk for svar L@go! :slight_smile: Fant i mellomtiden ut det med 21001, det manglet jo også i tallrekken på S@H. Fant det på www.lekestallen.no.

Jeg har en white house til overs til en billig penge om noen er interessert. (Brukt)

Outland har signert utgave av 21001 John Hancock Center til 400,-.