AFOLcon Manchester, UK 28.april til 2.mai 2011

Hei alle sammen =)

Våre venner i England har invitert oss med på ett nytt event konsept neste år i Manchester.

Dette går ut på at man første dagen kan sette ut og bytte/kjøpe/selge lego og de neste 2-3 dagene er det kun åpent for de som deltar og det vil også da være mulighet for salg og gjøre klar utstilling men det vil i tillegg være seminarer med disse foredragsholderne. og de siste dagene går med på utstillingen åpent for all the public.

Laster opp flyer når jeg kommer hjem på mandag.

Link til AFOL Con = http://www.afolcon.com

Datoen er fra 28.april til 2.mai 2011

Håper noen vil bli med til England =)

Veldig lite passende tidspunkt for min del i hvert fall, ettersom det er helgen etter påske, og jeg uansett skal til Windsor en måned senere. Men god tur, det virker som et kult arrangement. :smiley:

afolcon.com/
Tid: 28.april til 2.mai 2011. (uka etter påske)
Sted: Manchester Musuem of Science and Industry (MOSI)
Program: 2 dager med reint AFOL konferanse og 3 dager med utstilling åpent for publikum.

Dette høres jo litt morsomt ut.
Noen som har tenkt tanken å stikke innom eventuelt delta på hele greia?

Jeg har planer om å reise hvertfall =)

Endret teksten ettersom den ble flyttet hit.

oups…
Forsøkte med ett søk først og fikk ingen treff… sikkert jeg som blingset…
men da kan moderator slette denne tråden…

Jeg vurderer å dra på dette, virker veldig forlokkende :wink:

Noen som har bestemt seg for å reise?
Jeg reiser og har allerede bestilt billet til arrangementet så da gjenstår reisemetode og opphold.

Mest sansynlig så blire nok bil for å ta litt ekstra ferie.

Ser spennende ut. Skal forhøre meg med kona.

Youth Hostel Manchester tilbyr 4 personsrom til £342,4 (ca 3200nok per 19.01.11 på xe.com) for overnatting fra 28.april til 02.mai. denne prisen er per rom, så splittet på fire blir det ca 800 kroner i overnatting. frokost koster £5 pund per dag og blir i underkant av 200 kroner for 4 dager.

Hostellet her ligger rett ved siden av det museumet vi skal være og har foreløpig ledige plasser.
Her lønner det ikke å vente for lenge. så om noen er interesert i å delta så kan det være hyggelig å dele overnatting.

Bilder!! flickr.com/photos/cecilihf/s … 654993388/

Tak for billederne, Cecilie.
Næste år vil jeg også deltage. Kunne ikke i år.

Jeg kan oplyse at både Warrens St. Pancras togstation og Duncans Yellow Castle har været med på LEGO World i København.