AFOL-spørreundersøkelse

LEGO wrote:
The LEGO Group Wants to Hear From You! As Adult Fans of LEGO, you bring an important perspective to the LEGO Group. We respect your creativity and passion for our brand. Please take a few moments to complete this short online survey to let us know your opinion on how we are doing. We promise to listen to you and use your feedback to improve! You might notice that the link refers to the LEGO Kids Inner Circle; this is because Satmetrix, which hosts that site, is also supporting our efforts to track AFOL opinions. Rest assured that this survey is for AFOL's only. Thank you.

Oppdrag utført!

Melder også min deltagelse i denne spørreundersøkelsen

Oppdrag er utført !.

Her er resultatene av spørreundersøkelsen, samt lenke til en ny en som vi bes om å fylle ut:

Da er det på tide at vi gjør vår plikt overfor…oss :slight_smile:

Da har jeg utført min plikt nok en gang.

Oppdrag er utført nok en gang !.
:smiley:

…og her er resultatene fra den forrige undersøkelsen (april):

Har prøvd meg jeg også.

Done, selv om jeg aldri liker å velge alder fra en rullegardin…begynner å komme farlig langt nedover nå:p

Duty calls! :slight_smile:

Har igjen gjort min “plikt” :wink:

Jeg har også gjort min plikt.

Markus.

Har også gjort min plikt.

I fbm. den forrige undersøkelsen nevner de Brickjournal, er det noen som leser dette lenger? Jeg leste det før (når det var gratis download), men etter at jeg måtte hente det på Piratebay fant jeg ut at det kunne være det samme. Selv om jeg ikke driver så mye med tog synes jeg Railbricks er mye bedre, med bedre layout og klarere bilder (bildene i BJ var jevnt over grumsete og så ut som de var tatt med et mobilkamera). Hispabricks Magazine kommer også i engelsk utgave, igjen et bedre alternativ. Nå har jeg ikke sett de siste utgavene av BJ, har det blitt bedre siden jeg leste det? De snakker om trykte utgaver, finnes det på Narvesen?

Har også gjort min plikt.

Jeg leser fortsatt Brickjournal. Dette magasinet hadde nok sine glansdager i sin gratisperiode. Jeg synes likevel pdf-versjonen er verd prisen, selv om jeg kan være enig i at dette magasinet har tapt seg litt i de siste utgavene. Enig i at Railbricks holder en høyere standard, men det totale LEGO-magasin utvalget er jo ikke større enn at man kan lese alle de 3 magasinene du nevner.

Done :slight_smile:

Heh, you wish. Man må bestille dem enten fra TwoMorrows eller 1001bricks (med mindre man selv finner andre kanaler).
Jeg synes de er bra, både de gamle og de nye (merk, du kan bestille trykte utgaver av de gamle også).

Done!