AFOL event hos BrikkeButikken 3. desember :-)

Hei alle
Jeg vil gjerne invitere alle medlemmer og AFOL’s til event og juleshopping hos oss den 3.12 :slight_smile:
Gratis buss :slight_smile:
Avreise kl 10 Drammen busstasjon (rutebilstasjonen)
Ca 10.30 Lysaker (Busstoppen langs E18) (sjøsiden).
Ca 10.40 Helsfyr stasjon (nordgående busstopp)

Bussen er en turbuss fra Teamtour med en Lego logo + vår logo i frontvinduet :slight_smile:
Bussen går i retur kl 15.30 :slight_smile:

Vi lager morsomme konkurranser med fine premier, og vi har overraskelser til alle som kommer :slight_smile:

Denne dagen så legger vi på ytterligere 10% på Brikkelauget rabatten på HELE butikken.
Vi finner også frem en del sett som vi kjører litt ekstra tilbud på, f.eks Alle polybags til 50% rabatt.

Alle som handler for kr 1000,- eller mer får med en polybag med julenisse (30478) og en bygg-bar julenisse (40206).

OG alle tilbud kan kombineres med andre planlagte tilbud for perioden,
f.eks Alle som kjøper City eller Creator togsett får med gratis skinnepakke (enten 7895 eller 7499) på kjøpet :slight_smile:

Det blir enkel servering (pizza og brus) :slight_smile:

NB, Tilbudet gjelder kun lagerførte sett.
Hvis du ønsker at vi skal holde av et eller flere sett, så send oss en e-post (post@brikkebutikken.no) :slight_smile:

Skriv gjerne en kommentar under hvis du kommer, så har vi ca kontroll på antallet (bussen har 54 seter) :slight_smile:

Velkommen til de dype skoger!

PS! Hovedpremien for dagen er en 10257 Carousel :slight_smile:

Mvh
Vegard
BrikkeButikken

Jeg er med! Kommer på på Lysaker - sjøsiden, ikke sant?

Hei
Jeg er ikke kjent på Lysaker, men sjøsiden blir nok rett siden bussen skal videre til Oslo :slight_smile:

Mvh
Vegard

Oi, dette hørtes gøy ut :smiley: Dessverre er jeg bortreist hele helgen :frowning:

Hei,
Er det fortsatt ledige plasser fra Drammen?

  • Ole Christian

Hei
Ja, det er bare å slenge seg med :slight_smile:

Mvh
Vegard
BrikkeButikken